משמרות זהב שומרים על חיי הקשישים



השבוע קציני וחיילי המל״י חילקו חבילות מזון במספר ערים במסגרת פרויקט "משמרות זהב" וכך שמרו שלא יצאו מהבית וישארו מוגנים

צילום באדיבות דובר צה"ל

בשבועות האחרונים לוקחים חלק קציני וחיילי המל״י בתכנית ״משמרות זהב״- בתכנית זו מסייע צה"ל לאוכלוסייה הקשישיה בחלוקת מזון ותרופות, כך שומרים על חייהם ומסייעים במאמץ הלאומי כנגד התפשטות נגיף הקורונה.

השבוע קציני וחיילי המל״י חילקו את החבילות במספר ערים שונות, אחת מהן היא אשקלון. רס״ם אבי מיכאלוב, שחוגג השבוע 30 שנה לעלייתו לארץ הוא מפקד מחלקת רק״ם במל״י ותושב אשקלון.

כמפקד מחלקת הרק"ם אבי מפקד על מחלקה של חיילים, חיילות ונגדים בכלל חתך מקצועות הרק״ם. כחלק מעבודתם הם נותנים מענה אחזקתי לכלים המתאמנים, ומענה מקצועי לכלל כוחות המתאמנים במרכז לאימונים יבשתיים בדגש על אימוני המילואים בשלל גזרות. כמו כן הם אמונים על הדרכות מקצועיות בכדי לשפר את רמת המקצועיות של הצוותים הלוחמים ושל אנשי מילואים. חיילי המחלקה, ביחד עם עוד חיילים, קצינים ונגדים במל״י נרתמו לפרוייקט בעוד שאר החיילים נשארו לבצע את עבודתם השגרתית.

אבי הוא אחד מן החיילים אשר לקחו חלק בפרויקט אמר: ״אני גר באשקלון כבר 26 שנים. בשבוע האחרון יצא לי לסייע לתושבי העיר שלי ולחלק להם אריזות מוצרי מזון. לקחת חלק במשימה הזו מביאה לי תחושות סיפוק אדירה ואני כל כך שמח על כל שאני יכול לעזור לתושבי העיר שלי שזקוקים לעזרה, ולהביא להם את המזון שהם זקוקים לו. אנחנו מחלקים מאות אריזות ביום, ואני יודע כמה זה משמעותי לאנשים שאנחנו מגיעים אליהם. זו זכות לסייע לאזרחי המדינה בעת משבר, וזכות גדולה אף יותר לסייע לתושבי העיר שלי״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה