מסתמן - מערכת החינוך מושבתת עד פסח



בעקבות הקורונה צפוי ראש הממשלה למסור הערב הודעה על השבתת מערכת החינוך עד פסח! לכל העדכונים בנושא >>>

כפי שדיווחנו לכם מוקדם יותר היום התקיימו מספר דיונים סביב השאלה האם נכון להשבית את מערכת החינוך בעקבות משבר הקורונה ועלייה במספר החולים. 

כעת, נודע כי ראש הממשלה צפוי למסור הערב הודעה אודות ההחלטה להשבית את מערכת החינוך עד פסח! 

באוניברסיטת בן גוריון הודיעו עוברים ללמוד באופן מקוון בלבד:

כולנו עדים להתפשטות המחריפה של מגפת הקורונה ועוקבים אחר הנושא בדאגה. בריאות ושלום כל באי הקמפוס הם הדבר החשוב ביותר. בנוסף, האוניברסיטה מוצאת ערך משמעותי בהמשך פעילות המחקר ובהמשך קיום הסמסטר והלימודים, עד כמה שניתן.

על כן, בשל התפשטות מגפת הקורונה, אוניברסיטת בן גוריון בנגב עוברת ללימודים באופן מקוון בלבד. משמעות הדבר היא שכל ההרצאות שנערכו בכיתות יתקיימו בהוראה מרחוק בלבד עד להודעה חדשה. בכדי שהמערכת תוכל להיערך לכך באופן מיטבי לא יתקיימו לימודים ביום שישי 13.3.20 וביום ראשון 15.3.20.

ביום ראשון, 15.3.20, יערכו הדרכות לחברי סגל – בקמפוס ובאופן מקוון. פרטים על יום ההדרכות ישלח לחברי הסגל המלמד במייל מלשכת הרקטור.

החל מיום שני, 16.3.20, השיעורים יתקיימו במועדם, כאמור באופן מקוון בלבד. מאחר ומדובר במעבר חד מלמידה פרונטלית ללמידה מקוונת נרחבת של כל השיעורים עשויות להיות תקלות ובעיות. יום שני, בו נתחיל בלימודים המקוונים, ישמש לטובת ניסוי כלים ותרגול השימוש של המערכת. על מנת שנצליח בכך נדרש שיתוף הפעולה של כולם.

התנסויות קליניות יתקיימו כרגיל. עדכונים נוספים בנושא יועברו על ידי הפקולטה אל הסטודנטים הרלוונטיים.

מעבדות ההוראה מושהות ועדכון יועבר בהמשך לסטודנטים הרלוונטים.

הקמפוסים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ישארו פתוחים והאוניברסיטה ממשיכה בפעילות המחקר הרבה, בשירותי המינהל והמנהלה - לרבות ספריות, שימשיכו להיות פתוחות כבשגרה.

מבחנים יתקיימו כמתוכנן.

צילום: shutterstock

נזכיר, כי כבר משעות הבוקר עם היוודע על עלייה משמעותית במספר החולים וכן דיווחים על שני ילדים שנדבקו בנגיף, שלחה מזכ"לית מכתב הסתדרות המורים מכתב לראש הממשלה בו היא מבקשת להורות על סגירת מוסדות החינוך כפי שעשו במדינות שונות בעולם.

במכתב ציינה כי "בתי הספר וגני הילדים, מהווים מדגרות למחלות זיהויות, החושפות את כל באי המקום. זוהי סכנה חמורה ומיידית לתלמדים, לעובדי ההוראה, לבני המשפחות ובפרט לבעלי מערכות חיסון ירודה ו/או הסובלים ממחלות רקע. דו"ח ארגון הבריאות העולמי מסין קבע, שמרבית האנשים נדבקים בבית או בעבודה. התלמידים ועובדי ההוראה יביאו את המחלה הביתה וידביקו את בני משפחתם. הם ידביקו אחרים. כל המאמצים למנוע התפשטות אפידמיולוגית כלל ארצית, לא יצליחו ברגע שבו הנגיף ידביק קהילות שלמות של באי בתי הספר". 

וסיכמה: "אני מבקשת ממך להורות על סגירת מוסדות החינוך בארץ: גני הילדים ובתי הספר". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה