"מסכות הקורונה" החדשות של חניכי בני עקיבא



בעקבות החלטת משרד הבריאות לחייב יציאה למרחב הציבורי עם מסיכות פנים - בתנועת בני עקיבא לא נשארו אדישים והכינו סרטון הסברה לחניכי התנועה כיצד להכין מסכות פנים אפקטיביות עם סמל התנועה

בעקבות החלטת משרד הבריאות לחייב יציאה למרחב הציבורי עם מסיכות פנים - בתנועת בני עקיבא לא נשארו אדישים והכינו "מסכות קורונה" חדשות ויצירתיות עם סמל התנועה.

התנועה הפיקה כעת סרטון הסברה מיוחד לכ-70,000 חניכי התנועה בו מסביר מזכ"ל התנועה יאיר שחל כיצד להכין מסכת פנים אפקטיבית על פי דרישות משרד הבריאות כשעליה יופיע סמל התנועה. זאת באמצעות שימוש בחולצות תנועה או חולצות עם סמל התנועה שכבר אינן בשימוש וכעת ניתן לעשות בהן שימוש להגנה של כל חניך וחניך מפני הנגיף.

המטרה היא להיענות לקריאת משרד הבריאות ולמנוע הסתערות על המסכות הנמכרות – על מנת שאלו ישמשו את הצוותים הרפואיים. בנוסף, המסכות נועדו לשמש את החניכים בעשייה החברתית הענפה שהם מובילים בימים אלו בסיוע לאוכלוסיות רווחה, קשישים ועוד.

מזכ"ל התנועה יאיר שחל קרא לחברי התנועה לצאת עם מסיכה ואף הדריך אותם כיצד להכין מסיכות בני עקיבא: "חברי התנועה היקרים, יש הנחיות חדשות של משרד הבריאות, גם מי שיוצא להתנדבות, לחלק מזון, על פי כל הכללים, לקנות דברים לסבא וסבתא, לקנות דברים הביתה- חייב לצאת עם מסיכה. אנחנו עושים מסיכה של בני עקיבא".

צפו:

קרדיט סרטון: בני עקיבא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה