מסיימים פגישה ב ZOOM ויוצאים לעזור לקשישים ומבודדי קורונה



בימים האחרונים עובדי פארק ההיי-טק גב ים נגב בשיתוף עם עיריית באר שבע החלו בסיוע מיוחד למבודדי הקורונה ולאוכלוסיית הקשישים והמבוגרים בהכנות לקראת חג הפסח

בימים האחרונים החלו עובדי חברות ההיי-טק והסטארט-אפים בפארק ההיי-טק גב ים נגב בשיתוף פעולה עם עיריית באר שבע לסייע לאוכלוסייה המבוגרת לעבור את הבידוד ולהכנס לחג הפסח עם ראש מורם.

קרדיט יח"צ

היוזמה, פרי שיתוף הפעולה של הפארק והעירייה, הביאה את עובדי החברות וביניהם: Wix.com, Dell-EMC, Elbit, Rafael, IBM, Oracle, Mellanox, Taboola ועוד לסיים מוקדם בימים האחרונים את פגישות ה-ZOOM והעבודה מהבית ולצאת לסייע לטובת מי משזקוקים בימים אלו לעזרה עם קניות, סידורים, הכנות לקראת ערב חג הפסח, ולעזור לאוכלוסיית הקשישים והמבוגרים בעיר וגם למבודדים נוספים בעיר הזקוקים לעזרה.

"בתקופות כאלו, אנו רואים את החוזקה של העם בישראל. שמחים מאוד לחבור לעיריית באר שבע ולחבר את עובדי חברות ההיי-טק בעיר לסיוע לאוכלוסייה שזקוקה לכך", אמר רועי צוובנר, מנכ"ל פארק ההיי-טק גב-ים נגב, "התנהגות אחראית של האוכלוסיות בסיכון וסיוע של אלו שיכולים זה המתכון הנכון לגבור על הנגיף ולהחזיר את כולנו לשגרה במהרה. בימים אלו אנו פועלים ברחבי העיר יחד עם נציגי חברות ההיי-טק לחלוקת ארוחות לחג למי שידו אינה משגת ואני מבקש לחזק ולהודות לכל המעורבים והמתנדבים ולאחל להם ולכולם חג פסח שמח ופורח".

קרדיט יח"צ

קרדיט יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה