מנכ"ל כללית הפרופ' אהוד דוידסון הגיע לביקור במוקד החיסונים בבאר שבע



מנכ"ל כללית הפרופ' אהוד דוידסון הגיע הבוקר, למוקד החיסונים של כללית בבאר שבע, ליומו השני של מבצע חיסוני הקורונה. הפרופ' דוידסון סייר עם מנהלת המחוז הגב' חדווה אמונה במוקד החיסונים והביע הערכה כלפי הצוותים והמתחסנים

מנכ"ל כללית הפרופ' אהוד דוידסון הגיע לביקור במוקד החיסונים בבאר שבע, במהלך הביקור אמר: "אני מאוד שמח להיות בבאר שבע ולראות את ההתארגנות המדהימה של הצוותי של כללית, האחיות, עובדי המנהל וכל הצוותים המסורים, שלוקחים חלק במצבע הלאומי המאוד מאוד גדול הזה, של חיסון אוכלוסיית המדינה, אנחנו לוקחים חלק במאמץ הלאומי הגדול של להוציא את מדינת ישראל מהסיוט הזה ולהחזיר לכולנו את השגרה ואת החיים שלנו בחזרה".

עוד הוסיף: "יש כאן צוות מאוד מקצועי מאוד מסור שנמצאים משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות הערב עושים את המלאכה המאוד חשובה הזאת ואני בטוח שבזכות הצוותים המצוינים שלנו נעמוד במשימה הזאת ונוכל להחזיר לכולנו לחיי השגרה". 

ולסיכום חיזק את הצוותים והמתחסנים: "אני רוצה לאחל בהצלחה לצוותים לברך את חברי כללית שמגיעים לכאן ומקבלים את החיסונים". 

כמו כן, ביקר פרופ' דוידסון במרכז הרפואי סורוקה, שם הודה לצוות האחיות והאחים המחסנים: לנה קרבצוב, חדיג'ה אבו קוידר, ניקול טראסוב, רוסלן שרליס, דנה זינואנגלה אבייב, נטלי ליאני, נורית כהן ואיילין בר יוסף. 

"אני שמח תמיד לחזור לסורוקה, ולהיפגש עם הצוותים המקצועיים והמסורים שפה, שהם שחקני נשמה. אני מתמלא גאווה על עבודתם ומוכנותם למבצע חיסונים חשוב והיסטורי זה. הירתמותם של הצוותים ושל המחוסנים היא הדרך שלנו לצלוח יחד את המגיפה ולנצח את הנגיף" ציין בפניהם פרופ' דוידסון . 

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה הוסיף:"ההיענות בקרב העובדים לחיסון נגד הנגיף גבוהה. אני מודה לאנשי הצוות שניצבים בחזית המאבק בנגיף הן בטיפול בחולים והן במתן החיסון למיגורו".

בנוסף, בסורוקה מציינים כי הצפי הוא שעד ליום חמישי הקרוב יחוסנו בסה״כ קרוב ל - 2,000 עובדים. 

צילום: דינה פרנקל, סורוקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה