מלאכי הקורונה בגבעות בר



בישוב גבעות בר החליטו מדריכי החינוך שאת תקופת הקורונה מעבירים קצת אחרת, לא צמוד למסכים

מדריכי החינוך החברתי בגבעות בר שבמועצה האזורית בני שמעון חיפשו דרך פשוטה, בתקופה הלא פשוטה הזו, להנגיש לילדים תעסוקה וחוויה שמשלבת את כל החושים. הצוות ערך חוברות אינטראקטיביות שכוללות פעילויות כמו תשבץ תפזורת, תשחצים, סודוקו ודפי צביעה וגם משימות הפעלה לילדים כמו בישול ואפייה ותחרויות בין הילדים ביישוב .

בשונה מהלמידה מרחוק של משרד החינוך, החינוך החברתי בבני שמעון פועל להוציא ולנתק את הילדים מהמסכים ולהפגיש אותם עם חומרים תחושתיים כמו בצקים, הדבקות, והפעלת חושים נוספים כמו חושי הטעם והריח דרך פעילויות כבישול קוסקוס עם ההורים והכנת כדורי שוקולד.

צילום: מועצה אזורית בני שמעון

בנוסף, קיבלו הילדים גם משימות למשחקי הורי וילדים שלא דורשים התארגנות ויציאה אל מחוץ בבית כמו משימות לחיבור עם סבא וסבתא, חיבור לתמונות משפחתיות מהעבר ועוד ועוד - הכל תוך שימוש בחפצים שקיימים בבית!!

ביום רביעי, 1.4.2020, קיבלו המשפחות ערכת יצרה מפנקת הכוללת מגוון של חומרים להפעלה ויצירה. מדי כמי ימים מסתובב צוות החינוך החברתי ביישוב עם ה״קארונה קאר״ - מכונית הפרסים שעוברת ומחלקת לילדים הזוכים צופרים והפתעות נחמדות. בדרך לילדים הזוכים משמיעה "הקארונה קאר" מוזיקה, וגם מרעישה במקצת, הכל כדי להעלות את מורל הקהילה.

בתקופה כזו, אנו לומדים להבין מחדש שהדברים הפשוטים, שלפעמים שכחנו אודותם, הם איתנו, זמינים לנו, ומפעילים אצלנו יצירתיות רבה ויוזמות מגוונות, מחזקים חוויות משפחתיות והחשוב מכל, מסייעים לנו, המבוגרים, וגם לילדים, לצאת רגע מהמסכים ומהעולם הדיגיטלי שנשאבנו אליו בעל כורחנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה