מי הביא בחשאי קורונה לישראל?



נגיף הקורונה הוכנס לישראל מבלי שידעתם על כך, אך המטרה חיובית

צילום: shutterstock אילוסטרציה

לפי פרסום ראשון של איתמר אייכנר כתב ynet, נגיף הקורונה הובא לארץ באופן חשאי במטרה לבצע מחקר ולמצוא חיסון.

כפי שנחשף המהלך התרחש בשבועיים האחרונים, כאשר הוכנסו לארץ חמישה משלוחים של הנגיף מוקפאים בצידניות שהגיעו דרך שוויץ ואיטליה. המשלוחים הועברו למכון הביולוגי בנס ציונה שם ינסו לפתח חיסון לנגיף. 

המשלוח האחרון הגיע היום כאשר כמו כלל המשלוחים נעשה בליווי צמוד של משרד הביטחון. כאשר צויין כי לאחרונה נמצא ועד עובדי משרד הביטחון בסכסוך עם משרד האוצר, אך אין בכוונתם לפגוע בבריאות הציבור ועל כן שיתפו פעולה ואיבטחו את המשלוחים. 

"המכון הביולוגי הוא גוף מחקר ופיתוח בעל שם עולמי, הנישען על חוקרים ומדענים בעלי ניסיון, ידע רב ותשתיות אכותיות. בימים אלו עומלים במכון למעלה מ-50 מדענים מנוסים, על מחקר ופיתוח המענה הרפואי לנגיף. מדובר בקבוצה מהמובילות בעולם בהיבטי ידע ומחקר ביולוגי. בכל הנוגע לייצור החיסון והנוגדנים כנגד נגיף הקורונה מסתמך המכון בעבודתו על מוקדי ידע יחודיים שפיתח, ולאור יכולותיו המקצועיות לאורך השנים. כחלק מהמאמצים, במסגרת שיתוף הפעולה של משרד הביטחון עם מערכת הביטחון ומערכת הבריאות בגרמניה, אכן הובא לארץ נגיף לצרכי מחקר" כך ציינו במשרד הביטחון. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה