מחלקת הקורונה בסורוקה: 18 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 6 מונשמים



מבית החולים סורוקה מעדכנים לפני זמן קצר כי במחלקת הקורונה מאושפזים כעת 27 נשאי קורונה מתוכם 18 במצב קשה בהם 6 מונשים

צילום: shutterstock אילוסטרציה

במחלקה לחולי קורונה וביחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה מקבוצת כללית, מאושפזים כעת 27 מטופלים: 18 במצב קשה - מתוכם 6 מונשמים, 6 במצב בינוני והיתר במצב קל. 

כאשר נציין כי בשבוע האחרון אובחנו באזור הדרום מעל 592 מטופלים חיוביים. כמו כן, נודע כי במעבדה לווירולוגייה בבית החולים בוצעו בשבוע החולף למעלה מ 6,350 בדיקות מהן קרוב ל 6.3% נמצאו חיוביות.

עוד מעדכנים מסורוקה כי חל שיפור משמעותי במצבו של מטופל בן 55 שהיה במצב קשה ומונשם מעל חודש. במהלך סוף השבוע האחרון הצוות אירגן מפגש מרגש עם משפחתו והוא עבר הבוקר לשיקום נשימתי.

ד"ר אורי גלנטה, היחידה לטיפול נמרץ קורונה: "המטופל בן ה 55 אושפז ביחידה לטיפול נמרץ קורונה במצב קשה. הוא היה מונשם מעל 30 יום ובימים האחרונים מצבו השתפר. עבורנו ועבור משפחתו זו הייתה בשורה משמעותית ואפשרנו לאשתו ולבנו להפגש איתו ביחידה. המפגש היה עוצמתי. מדובר בגבר שהיה בריא אשר נדבק בנגיף, והפך תוך זמן קצר לחולה במצב קשה. צוות היחידה לטיפול נמרץ היה בקשר רציף עם בני המשפחה לאורך כל זמן אשפוזו ועדכנו במצבו עד לרגע המיוחל שבו מצבו השתפר. בבדיקות אחרונות הוא נמצא שלילי לנגיף והם סוף כל סוף נפגשו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה