מד"א ממשיכים נבדקים ונוסעים



במד"א ממשיכים לפעול ללא הפסקה במתחמי היבדק וסע וכעת מוסיפים מתחמים ניידים שיעברו בין הערים ברחבי הארץ

היבדק וסע באדיבות מד"א

היום (שישי) ימשיכו צוותי מד"א להפעיל את מתחמי היבדק וסע, כאשר לצד המתחמים הקבועים בתל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע, יפעלו מתחמי "היבדק וסע" ניידים בבני ברק, מודיעין, אשקלון, מזרח ירושלים ורהט. מתחמים ניידים נוספים של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות יגיעו מחר גם לאלעד, איכסל ונצרת. 

במד"א מדגישים כי מי ששוהה בבידוד, חש תסמינים, ומסוגל להגיע ברכב פרטי להיבדק במתחם "היבדק וסע", מתבקש להתקשר למוקד 101, לקבל אישור, ולעשות כך. זאת, על מנת לאפשר לצוותי מד"א להגיע במהירות האפשרית לבתיהם של נבדקים שאינם מסוגלים להגיע למתחמים. 

מאז פרוץ המגפה בישראל, עומד מד"א בחזית המאבק בנגיף, במקביל לשגרת החירום של הארגון. אלפי עובדים ומתנדבים מאיישים את עשרות המוקדים הייעודיים שהקים מד"א במסגרת המאבק בנגיף, חובשים ופראמדיקים עוסקים מסביב לשעון בלקיחת דגימות מאזרחים בבתים ובמתחמי ״היבדק וסע״, ומפנים חולים מאומתים לבתי החולים ומתקני האשפוז והבידוד השונים. במקביל, מקדם הארגון כל העת פעולות ייחודיות לשדרוג המענה לאזרחים בתקופה רגישה זו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה