מגן דוד אדום יבצע את החיסונים בבתי האבות בישראל



מבצע החיסונים לגיל השלישי יוצא לדרך. בהנחיית משרד הבריאות, מגן דוד אדום יחל במבצע חיסונים נרחב - בכל בתי האבות בישראל

בהנחיית משרד הבריאות, מגן דוד אדום, אשר עומד בחזית המאבק למניעת התפשטות נגיף הקורונה מראשית המגפה וביצע למעלה מ-3 מיליון דגימות לקורונה עד כה, יפעיל את מבצע החיסונים הנרחב בבתי האבות בארץ הכולל את הסגל והדיירים. 

נזכיר כי מתחילת משבר הקורונה מד"א פעל במסגרת תוכנית "מגן אבות ואימהות" וביצע למעלה ממיליון וארבע מאות אלף דגימות לאיתור נגיף הקורונה בקרב דיירי בתי האבות ואנשי הסגל, באיכות גבוהה, במקצועיות ובאמצעים טכנולוגים מתקדמים שסייעו לקטיעת שרשרת ההדבקה.

כמו כן, במגן דוד אדום מבהירים כי הם ערוכים ומוכנים למשימה עם ניסיון עשיר בעבודה עם אוכלוסיית הגיל השלישי. 

צילום ארכיון קורונה - דוברות מד"א

מנכ"ל מד"א, אלי בין : "כארגון ההצלה הלאומי של ישראל שהיה הראשון לעמוד בחזית המאבק בקורונה - אנו גאים לקחת את המשימה הלאומית שהטיל עלינו משרד הבריאות ולבצע את החיסונים לאוכלוסיית הגיל השלישי בבתי האבות. זאת, לאחר שהגשנו לממונה על תוכנית "מגן אבות ואימהות" פרופ' נמרוד מימון, את התוכנית המפורטת לחיסונים והצגנו בפניו את פרטי המבצע . זו משימה לאומית חשובה במעלה ואני בטוח כי נצליח במהירות, יעילות ומקצועיות להגיע לכל דיירי בתי האבות ברחבי הארץ ולסייע כארגון ההצלה הלאומי למגר את המגפה ולהוביל את הקורונה לקיצה בישראל".  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה