מאוחדת תחסן גם את מרותקי הבית



מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, עם בשורה משמעותית ומודיע כי מאוחדת תחסן נגד נגיף הקורונה גם את מבודדי הבית ומרותקי הבית

מנהל מחוז דרום במאוחדת דמי מושיוב

"לקחנו על עצמנו אתגר להגיע גם למרותקי הבית וגם למבודדי הבית – ולחסנם, זאת מתוך תחושת השליחות שלנו, כאנשי רפואה" - את הדברים החשובים הללו מבשר דני מושיוב, מנהל מחוז דרום בקופת החולים מאוחדת שתהיה הראשונה לחסן אוכלוסייה זו.

לדברי מושיוב, מאוחדת תוציא ניידות אמבולנס שיגיעו אל בתיהם של המטופלים המרותקים ואל המבודדים ותביאם אל מתחמי החיסון הפזורים ברחבי המחוז, במבצע מיוחד עליו יפקד מנהל הלוגיסטיקה המחוזי איציק שושני.

"כבר אמרנו שאנחנו רוצים להגיע לכל אחד ואחד מהמטופלים שלנו ולחסנם נגד נגיף הקורונה, ונעשה את הכל בכדי שנעמוד באתגר החשוב הזה", הוסיף מושיוב. "בעתיד - וכאשר יתאפשר לנייד את החיסון ולחסן אחד אחד, נגיע אל אותם מטופלים שטרם התחסנו - ונבצע את החיסון גם בבתים. זה היופי שלנו כקופה שדואגת לכל מבוטח ומבוטח, קופה שרואה בכל אחת ואחד, עולם ומלואו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה