למרות ההנחיות הבאר שבעים ממשיכים להתקהל



אומנם ניכר כי מרבית מתושבי באר שבע נשמעים להוראות, אך עדיין יש מי שלא התרגלו לדפוסי הריחוק וממשיכים להתקהל. כך זה נראה בשטח >>>

נגיף הקורונה הביא עמו צורך באימוץ דפוסי התנהגות שונים מהרגיל ובזאת איסור על התקהלות ומגע בין אנשים. אולם, למרות שאנחנו מעל חודש לתוך ההנחיות, יש מי שממשיכים להתנהל כבשגרה ולהתקהל. 

כך למשל תועדו מספר פעמים תושבים בסניף הדואר המרכזי בעיר, כאשר תור ארוך השתרך מהמדרכה ועד הכניסה למקום בצפיפות. כמו כן, גם בסניפי הבנקים השונים בעיר נצפו מספר התקהלויות ואי שמירה על מרווחים ותורים מסודרים כנדרש. 

לאור זאת, אמש נקראו שוטרי תחנת באר שבע לפיזור התקהלויות בסמוך לבנקים ובתי דואר. ההתקהלויות פוזרו והבאים למוסדות הדואר והבנק נקראו לעמוד בתור עם מרווחי ביטחון כנדרש ולפי ההנחיות של שמירת מרחק. 

צפו כך זה נראה בשטח לאחר התערבות המשטרה: 

ממשטרת ישראל נמסר: "המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף קורונה בישראל ממשיך, במסגרתו משטרת ישראל פיזרה נקראה לפיזור התקהלויות בסמוך לבתי דואר ובנקים, המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה