לימודים מרחוק בצל הקורונה



מכינים את הדור הצעיר לחיים גם מרחוק. כך, עופר קוזוקרו, מורה מעמל רמות בבאר שבע החליט להעביר שיעורים על שוק ההון לתלמידי כיתה י' בעיר, גם מהבית. קוזוקרו: "נותן כלים לעתיד להתנהלות פיננסית נכונה"

עופר קוזוקרו הוא מורה מרב תחומי עמל רמות באר שבע, מורה ללשון במקצועו ומומחה לשוק ההון. בימים אלו,  בצל משבר הקורונה, כאשר יש צורך לרתק את התלמידים למסך המחשב דווקא כדי ללמוד, נושא שוק ההון רלוונטי יותר מתמיד. לכן החליט קוזוקרו להעביר לתלמידי כיתה י' שעורים על שוק ההון כהכנה לחיים באמצעות למידה מרחוק. את השיעור הוא מעביר במסגרת תוכנית אמירים, תוכנית לטיפוח מצוינות והצטיינות, בה מאתרים מצטיינים מכל בתי הספר בתחומי דעת שונים, והיא אינה חלק מתכנית הלימודים הרגילה.

עופר קוזוקרו, באדיבות המצולם

בין התכנים הנלמדים: הכרת המציאות הכלכלית שנקלענו אליה וההתנהגות הכלכלית של שוק ההון בתקופות משבר, התנהלות פיננסית בתוך התא המשפחתי, כיצד מתנהלים בעת משבר כאשר המשפחה היא עסק לכל דבר, הכנסות והוצאות בדגש על בני הנוער והמעורבות שלהם בתקציב המשפחתי כאשר כל המטרה היא שיהיו שותפים להחלטות כמו למשל ' האם ההוצאה הזו נחוצה?' עצות והזדמנויות לבני נוער בתחילת דרכם הכלכלית ועוד.במסגרת השעורים למדו התלמידים על קריסות חברות התעופה, אל מול חברות אחרות שדווקא משגשגות, ואף על היום שאחרי משבר הקורונה.

באדיבות המצולם

"אני חושב שהנושא הזה חשוב מאוד ובשעורים שלי אני נותן כלים לעתיד והתנהלות פיננסית נכונה", אומר עופר, "הטעות היא שלדעתי, כיום בני נוער מגיעים לגיל 18 ויוצאים לחיים האמיתיים בלי ידע והכוונה, כשההורים שלהם עדיין מנהלים להם את חשבון הבנק. אני לא רק מפחיד אותם, אני מדבר איתם על תקווה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה