"לא משאירים אותם לבד"



זק"א בקמפיין חשוב במיוחד לימים אלו כאשר בני ה-67 ומעלה נמצאים בבידוד כבר חודשיים ותחושת הבדידות גוברת "לא משאירים אותם לבד" בואו לקחת חלק!

בעקבות המקרים הקשים והמזעזעים שאירעו לאחרונה, בהם נמצאו קשישים וגלמודים ימים רבים אחרי שנפטרו. ולאור החלטת הממשלה שאנשים מגיל 67 ימשיכו להיות בבידוד מרצון בביתם, בהתמודדות עם הבעיה החמורה של 'הבדידות'. ללא ביקורים של מכרים ובני משפחה. יצא ארגון זק"א בקמפיין חשוב עד למאד, תחת הכותרת: 'לא משאירים אותם לבד'. חיבור בין מתנדבים/ות לבין אנשים קשישים וגלמודים. מתנדבים הלוקחים על עצמם לקיים שיחת טלפון פעם אחת ביום עם קשיש וגלמוד, ובכך להפיג את בדידותם הקשה.

בארגון זק"א הופתעו לטובה מההצלחה הגדולה של הקמפיין. מעל שלושים אלף מתנדבים/ות הצטרפו עד כה לקמפיין החשוב, אליהם חוברו אלפי קשישים וגלמודים המקבלים מהם שיחת טלפון פעם ביום. החיבורים והקשר שנוצר בין המתנדבים לקשישים בעקבות שיחת הטלפון, היא נפלאה, עם סיפורים אישיים ומרגשים עד דמעות.

ארגון זק"א מתאם את הקשר בין המתנדב/ת לקשיש, לפי פילוח מגזרי ושפה, כמו גם השעה המתאימה לשיחה.

למיזם החשוב הצטרפו גם גופים וארגונים שונים: לשכת עורכי הדין בישראל, העיתונים: לאשה, ופנאי פלוס. האתר XNET, רוח טובה, אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב, עובדי בנק דיסקונט, אחריי באמונה, האגודה לתרבות הדיור, החברה למתנ"סים, התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל, ארגון אשכולות, ארגון זהות, לשכת ח"כ מירב כהן.

לא משאירים אותם לבד

שימי משי זהב רכז הפרויקט: "מרגש לקבל את הפידבק מהקשישים שיוצרים קשר איתנו ומבקשים להודות על הרעיון הנפלא, על החברות החדשה לה הם זכו בעקבות המיזם, ועל הסיוע החשוב שהם קבלו מהמתנדבים. אנו פונים לציבור הרחב במידה ויש לכם שכן או שכנה, או קרוב משפחה הזקוקים לקשר טלפוני, אנא צרו קשר בקישור המצורף ואנו נחבר אליהם מתנדב/ת לשיחה יומית. כי בימים אלה הם זקוקים לנו יותר מתמיד. בשבילנו זו דפיקה בדלת, בשבילם זה הצלת חיים".

כרמית נעימי נשיאת 'אשת לפידות' מבית ארגון זק"א השותפים למיזם: "מדהים לראות איך עם ישראל נרתם בהמוניו עם לב חם למען הקשישים והגלמודים. ביחד עם כל אחד ואחת נוכל לעצור את המגיפה השקטה של הקשישים והגלמודים הנמצאים ללא רוח חיים בביתם, ביחד נציל חיים".

להצטרפות לחצו על הקישור המצורף:

https://forms.gle/gpHqcLNy8EnibHTPA 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה