לאור הביקוש כללית פותחת מתחמי חיסון נוספים בדרום



בעקבות הביקוש וההיענות הגבוהה להתחסנות: כללית בדרום פותחת מוקדי חיסון קורונה חדשים, ביום ראשון יפעלו 17 מוקדי חיסון בכל רחבי הדרום

צילום באדיבות כללית

שלושה ימים לאחר שהחל מבצע "נותנים כתף" ולאחר פתיחת מוקדי חיסון באשקלון, רהט, באר שבע, ערד, דימונה, קריית גת ושדרות ממשיכה כללית בדרום להרחיב את מערך מוקדי החיסונים למטופליה ומנגישה אותם גם לירוחם, נתיבות ואופקים, ביום שני (28.12) יורחב השירות במוקדים נוספים לאלה הקיימים.

מאז תחילת המבצע ועד הערב, חוסנו ברחבי מחוז דרום למעלה מ12,000 איש. בכל מתחם פועלות בו זמנית בין 4-10 עמדות חיסון ובקרוב ייפתח מוקד חיסונים ענק בהיכל הקונכייה בבאר שבע בשיתוף פעולה עם עיריית באר שבע. הצפי עם השלמת המערך בשבוע הבא הוא לחסן בין 8,000 ל-10,000 חיסונים ביום.

"אני מברכת על ההיענות הגבוהה מהמצופה לחיסון, הן בקרב המטופלים והן בקרב הצוותים הרפואיים" אומרת הגב' חדווה אמונה מנהלת מחוז דרום "התורים משוריינים במהירות ולשמחנו הזמינות משתפרת , הקושי בימים הראשונים נבע מהכמות המוגבלת של החיסונים שהוקצבו לנו ועם דרישות היצרן המאוד קפדניות, לטובת יעילות החיסון. עם העברתם של מגשי חיסונים נוספים אנו מקימים מוקדים נוספים, העומס מעיד על האמון הרב ועל האמון והאמונה שיש לציבור ובעיקר על הכמיהה לשוב לחיים רגילים, הרחבת השירות בשבוע הבא היא התקדמות לעבר היעד שהצבנו, הפעלת מעל 70 מוקדים בשבועות הקרובים כדי לחסן עשרות אלפי מטופלות ומטופלי כללית בדרום מידי יום.

עוד הוסיפה כי "בימים האחרונים פועלים צוותי כללית לילות כימים, ההתנהלות במרפאות היא מקצועית אחראית וערוכה למופת, מצוותי האחזקה והלוגיסטיקה, המנהל, אנשי הרפואה, האחיות המופלאות, הרוקחים וכלל העובדים, כולנו מגויסים לטובת המשימה, כולנו מחויבים להצלחת המבצע, לבריאותם של תושבי הנגב והדרום. כפי שעשינו עם התפרצותה של המגיפה, הגענו לכל מקום בו נדרשנו ביצענו עשרות אלפי דגימות בכל רחבי הדרום ואנו עדיין מבצעים, כך, נדאג לחסן את כל מטופלינו". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה