כמה חולים וכמה מחוסנים בבאר שבע והסביבה? עדכון מצב



קצת נתונים מעודדים לסופ"ש לפי נתוני משרד הבריאות נראה כי ישנה בלימה במספר החיוביים לקורונה באיזורינו ואף במספר ישובים ירידה קלה, אך זכרו הקורונה עדיין כאן וזה לא הזמן להפסיק בהקפדה על ההנחיות!

צילום: shutterstock אילוסטרציה

לפי נתוני משרד הבריאות שהתפרסמו היום הציון שבאר שבע מקבלת ברמזור הקורונה הוא 6.3 כאשר נכון להיום באר שבע עיר צהובה ומספר החולים עומד על 1,043. 

ומה קורה בישובים בסביבתנו? עומר: ירוקה - פחות מ-15 חולים | מיתר: ירוקה - 16 חולים | להבים: צהובה פחות מ-15 חולים | רהט: ירוקה - 80 חולים | חורה: ירוקה - 21 חולים | אופקים: אדומה - 472 חולים | נתיבות: אדומה - 621 חולים. 

חשוב לזכור אנחנו רואים את היציאה מהקורונה, אך זה ממש לא הזמן להפסיק להקפיד על הכללים: מסכה, היגיינה, ריחוק חברתי, ביצוע בדיקות קורונה ובידודים. זה בידיים שלנו לנצח את הקורונה!   

ומה באשר למתחסנים? מספר המתחסנים בדרום ממשיך לעלת כאשר נכון להיום בבאר שבע כ-36% כבר התחסנו במנה הראשונה ו-כ-23% התחסנו במנה השנייה. בעומר: 62% התחסנו במנה הראשונה ו-44% התחסנו במנה השנייה, במיתר: 57% מנה ראשונה ו-36% מנה שנייה, בלהבים: מנה ראשונה 63% ובמנה השנייה 43%. אך גם כאן אנו רואים כי ישנם ישובים בהם המגמה הפוכה ואחוז המתחסנים נותר כבר מספר ימים נמוך משמעותית: רהט 9% התחסנו במנה ראשונה ו-4% התחסנו במנה השנייה, אופקים: 27% התחסנו במנה ראשונה ו-15% במנה השנייה, נתיבות: 21% התחסנו במנה הראשונה ו-10% במנה השנייה.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה