כללית בדרום החלה בהפעלת המוקד הגדול ביותר בדרום, בהיכל ה״קונכייה״ בבאר שבע



תוך שלושה ימים הוקם מתחם חיסונים עם 10 עמדו מרווחות במבנה הקונכייה בבאר שבע, עד כה כבר הספיקו להגיע למתחם ולהתחסן כ-300 אנשים

במתחם המרווח, שהוקם בשיתוף פעולה הדוק עם עיריית באר שבע, פועלות בו זמנית 10 עמדות חיסון. מתחם המתנה לפני החיסון ומתחם המתנה למי שכבר חוסנו. ראשוני המתחסנים מילאו את הרחבה הגדולה כבר בשעה הראשונה לפתיחה, כולם תושבי באר שבע והסביבה, מטופלי כללית שהגיעו למקום לקבלת חיסון נגד קורונה, עד שעה זאת חוסנו כ-300 איש.

המוקד הוקם בזמן שיא של שלושה ימים בלבד בהפקת בן העיר המפיק איתן ביטון, כאשר ההחלטה על הקמתו התקבלה כבר בימים הראשונים למבצע, לאור ההיענות הגבוהה של הציבור לחיסונים. מאז תחילת המבצע חוסנו ברחבי הדרום, ב-24 המתחמים שפועלים מאז תחילת המבצע למעלה מ-70,000 איש, מטופלי כללית בדרום.

צילום באדיבות כללית

רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע אמר: "אני מברך את הכללית על פתיחת המתחם בקונכיה. נמשיך לסייע לכללית ולכל קופות החולים להעניק את השירות והמענה הטוב ביותר למתן חיסונים לתושבי העיר. אני קורא לכל תושבי העיר בני ה-60 ומעלה להתחסן לקורונה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. רק כך נוכל לשמור על בריאות התושבים ולהחזיר את העיר לחיים". 

מנהלת מחוז דרום של כללית הגב׳ חדווה אמונה אמרה כי ״מאות מעובדי המחוז פועלים בשבועיים האחרונים בקצב מעורר השראה, מתוך תחושת שליחות ברורה כי יש לעשות הכל כדי להחזיר את השגרה לתושבי הדרום. אנו פוגשים בכל יום מטופלים ומטופלות המודים על העבודה המסורה וההשקעה במבצע נותנים כתף וכמהים לימים טובים יותר, אנו מצידנו נעשה הכל כדי להמשיך ולסייע בכך״. 

בין המתחסנים שהגיעו למתחם החיסונים בקונכייה היו בני משפחה שסיימו בידוד לאחר ששבו ארצה מתוניסיה והורשו לקבל חיסון: 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה