יש גם מחלימים מהקורונה



בהלת הקורונה הגיעה לישראל ובסוף השבוע האחרון העסיקה רבים לאחר שנודע כי קבוצת תיירים חולים בקורונה טיילו במספר מוקדים בארץ, אז בדקנו וגילינו יש גם אנשים שהחלימו

בהלת הקורונה הגיעה לישראל עם נחיתת המטיילים ששהו על "ספינת הקורונה" - "הדיימונד פרינסס" כאשר התגלה כי אחת הנשים שהגיעה לארץ נשאית של הנגיף.

בנוסף, אמש התברר כי קבוצת מטיילים מדרום קוראיה שטיילה ברחבי הארץ, בין הייתר בבאר שבע. חברי הקבוצה נמצאן אף הם נשאי קורונה, כאשר בתחילה נמצא כי רק 9 מהם נדבקו וכעת המספר עלה ל-19 חולים.

עוד התברר כי 30 בני נוער שהו במחציתם של התיירים ששהו בבאר שבע והם נשלחו לבידוד. 

בניסיון להרגיע את המצב פורסמו הנחיות ומשרד הבריאות החל בפעולות מנע. למשל: במקום להגיע למרפאות ובתי החולים, מעכשיו תוכלו לפנות למוקד מד"א 101 לדווח על תסמינים שונים והם כבר ידעו האם אתם זקוקים לבדיקה או לא, אם כן יגיע עד אליכם פראמדיק שיבצע את הבדיקות הנדרשות מבלי שתצטרכו לצאת מהבית ולסכן את הסביבה ואת עצמכם בהדבקה מיותרת.

נתון מעודד נוסף מתגלה כאשר אנו בוחנים את האתר המיוחד שהופעל בעקבות המחלה ומציג באופן רציף את מספר הנדבקים, המתים ואף המחלימים!

אכן כן מסתבר שיש גם מחלימים מהקורונה. 

לעדכונים בזמן אמת > לחצו כאן <

צילום מסך מהרשת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה