יצירתיות בימי קורונה של שקד בת ה-9 מבאר שבע



שקד בת ה-9 מבאר שבע העבירה את הזמן בבית בדרך יצירתית ומיוחדת, היא בנתה בית חולים לחולי קורונה מלגו. שקד סיפרה ל'באר שבע נט': "אני אוהבת לשחק בלגו ובגלל הקורונה עלה לי הרעיון"

שקד ארגמני בת ה-9, לומדת בכיתה ד' בבית ספר נאות לון בבאר שבע. היא בחרה להעביר את הזמן בבית בדרך יצירתית ובנתה מחלקי לגו בית חולים לחולי קורונה בעקבות המצב, ואף זכתה לברכה מראש העיר רוביק דנילוביץ' שפירסם על כך בפייסבוק ואמר שהיא אלופה. "אני אוהבת לשחק בלגו ובגלל הקורונה עלה לי הרעיון לבנות בית חולים", סיפרה שקד ל'באר שבע נט'.

קרדיט צילום: עידן ארגמני

שקד, כמו רבים מילדי ישראל, לא יצאה מהבית כבר שלושה שבועות בגלל הקורונה. בימים שבשגרה שקד הולכת למקהלה בקונסרבטוריון, לחוג אומנות, אוהבת לשחק כדורגל ולומדת אנגלית. כעת, המצב מחייב אותה להיות בבית אז היא מרבה לשחק בלגו ובנתה בית חולים לחולי קורונה. "אני אספתי לגו עוד מאז שהייתי ילד, קנינו לה לגו במשך השנים והיא מאוד אוהבת לשחק בזה, היא בנתה פעם דגם של בית מלון, של מוסך כמו שיש לסבא שלה", סיפר ל'באר שבע נט' עידן ארגמני, אבא של שקד, "מאוד הפתיע אותי שהיא בנתה את בית החולים, התלהבתי ממה שהיא יצרה".

קרדיט צילום: עידן ארגמני

"אני משחקת בלגו וחוץ מזה אני גם לומדת בלמידה מרחוק... אני משחקת בבובות ועושה יצירות, אמא שלי קנתה לי חומרים ואני צובעת בצבעי גואש, מציירת ומדביקה דברים. בגלל הקורונה עלה לי הרעיון לבנות בית חולים בלגו", סיפרה לנו שקד על הזמן שהיא מעבירה בבית. כשהיא לא משחקת ויוצרת, שקד גם דואגת לאחיה הקטן בן 5, היא מלמדת אותו חשבון ואת האלף בית ומעבירה לו שיעורים. על הגעגוע לשגרה סיפרה לנו שקד: "אני מתגעגעת לחברות שלי, מדברת איתן לפעמים בוואטסאפ". היא מסכמת ומאחלת לכל הילדים שנמצאים בבית: "שישמרו על עצמם, זה יעבור ולא צריך לדאוג".

קרדיט: הסטודיו של מורן ושירן מ"העולם של שלומפי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה