ימי קורונה: חולה קורונה מבאר שבע החלים ומשתף



חולה קורונה מספר 6778 מבאר שבע מספר ל'באר שבע נט' על התחושות, על הרגע שבישרו לו שהוא חולה ("נפל עליי משום מקום"), על הבדיקה שהלכה לאיבוד ("חיכיתי עוד שבוע בגלל שאיבדו את הבדיקה") והשמחה על כך שהחלים ("סוף-סוף יכול לצאת מהחדר")

בישראל ישנם עשרות אלפי חולי קורונה ישראל כאשר רבים מהם מעבירים את הזמן בבידוד באשפוז ביתי, מתוכם ישנם גם חולים באר שבעים כשחלקם כבר החלימו.

אחד מהם היה חולה מספר 6,778, ג', בן 19 מבאר שבע שהחלים לפני מספר ימים מהקורונה אחרי שתוצאות הבדיקות שעשה יצאו שליליות. כעבור יותר משלושה שבועות באשפוז ביתי בבידוד, ג' שיתף אותנו בתחושות אחרי שניצח את הנגיף.

ג' הוא תושב בבאר שבע אשר גר עם הוריו, שניהם בני 60 ומעלה ונמצאים בקבוצת סיכון. לכן, ברגע ששמע שהוא חולה קורונה, כמה ימים לפני ליל הסדר, החשש הראשוני שלו היה להוריו, "זה נפל עליי משום מקום, כרעם ביום בהיר. ברור שפחדתי, חששתי בעיקר להורים שלי שגרים איתי, היה חשש שאולי הדבקתי אותם", מספר ג' ל'באר שבע נט', "הם גם ישר עשו בדיקות ולמזלנו יצאו שליליים לקורונה".

הוא לא יודע בוודאות ממי נדבק אך כנראה היה בסביבה של חולה מאומת. ג', שהיה רגיל לגור בקומה התחתונה של הבית, עבר לקומה העליונה, שם היו חדרים פנויים, כדי שיוכל לשהות באשפוז ביתי בבידוד.

הוא מוסיף לספר: "היו לי תסמינים קלים בתקופה הזו, קצת שיעול וכאבי גרון, אבל ללא חום. הייתי במצב קל יחסית. שמרתי על מרחק מההורים שלי, כשהייתי צריך אוכל הם שמו לי במדרגות כדי שאקח אותו", נזכר ג', "בתקופה הזו בעיקר ראיתי טלוויזיה, המון סדרות, התאמנתי, ישנתי הרבה...".

"עשו לי בדיקה שנייה כבר לפני יותר משבוע אבל כנראה איבדו אותה, אז נאלצתי לחכות עוד שבוע בבידוד עד שבאו לעשות לי בדיקה שלישית שיצאה שלילית". בתקופה הזו ג' דאג לשמור על קשר עם המשפחה והחברים דרך אפליקציית הזום וחיכה לרגע בו יחלים ויוכל לצאת מחדרו. כששאלנו אותו מה הדבר הראשון שעשה כשיצא מהבידוד סיפר: "חיטאתי את החדר שהייתי בו ואחרי זה הלכתי להסתפר ולהתגלח, בהמשך אצא החוצה להתאוורר, הכי חשוב שכולם יהיו בריאים ונשמור על עצמנו".

צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה