יוזמה מפעילים את הוותיקים



במועצת בני שמעון החליטו כבר לקראת חג הפסח שהם לא משאירים לאוכלוסייה הוותיקה אף רגע משעמם ודאגו להם לחוברות פעילות מיוחדות עד הבית

ותיקי מועצת בני שמעון מתמודדים בימים אלו עם שעות ארוכות, וימים של ריחוק חברתי ומשפחתי, כדי לשמור על בריאותם ולצמצם ככל הניתן את סכנת ההידבקות בנגיף הקורונה, החליטו לצאת ביוזמה מדהימה והכינו להם חוברות פעילות מיוחדות.

דפי החוברת, שהופקה על ידי צוות האגף לשירותים חברתיים, מלאים בפעילויות פנאי: תשבצים, חידונים ועוד במטרה להנעים את זמן החג ולתת תשומת לב מיוחדת לתושבי הזהב כפי שהם מכונים. 

צילום: מועצה אזורית בני שמעון

ניר זמיר, ראש המועצה האזורית בני שמעון אמר: "משבר הקורונה מחייב את כל תושבי המועצה לשהות בבתיהם. מצב זה מורכב לכל אחד, וקשה בעיקר לאזרחים ותיקים שמוצאים את עצמם מנותקים ממשפחותיהם ומחיי היום-יום שלהם. מבחינת רבים, הבידוד עלול להוביל לבדידות. אנחנו כאן עבורכם כדי להבטיח שלמרות הבידוד אף אחד מכם לא יהיה בודד. עבורי באופן אישי, וותיקי המועצה - דור המייסדים, הם הבסיס שעליו נבנתה המדינה כולה".

והוסיף: "בחסות האגף לשירותים חברתיים, הוקמה עמותת ותיקי בני שמעון כדי לדאוג לכם בימי שגרה, ואולי אף יותר בימי חירום. בנוסף למגוון העצום של הפעילויות שמפעיל האגף לשירותים חברתיים והעמותה בימים אלו, הופקה גם החוברת המקסימה הזאת עם מגוון פעילויות, חידונים ועוד, במיוחד לחג הפסח. הפסח הוא המשפחתי שבחגי ישראל ולכן המצב הזה אפילו מורכב עוד יותר. פסח הוא גם חג החירות ובו יצאנו מעבוד לחירום ומחושך לאור גדול, מי ייתן ובקרוב נוכל לצאת שוב לחירום ולחזור אל חיק קרובינו ואהובינו, בבריאות טובה, בלי חשש והכי חשוב - כולנו שוב נהיה יחד". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה