יוזמה באר שבעית בימי קורונה: השליח החברתי



בצל הקורונה והקשיים שמלווים את המצב, יש גם יוזמות מקסימות של התושבים שמנסים לעשות כל שביכולתם כדי לסייע האחד לשני. יוזמה כזו הובילה שלושה יזמים ובעלי עסקים מהדרום להקים את 'השליח החברתי'

'השליח החברתי' הוקם על ידי יזמים ופעילים חברתיים שעסקיהם נפגעו בשבועות האחרונים בעקבות הקורונה. מדובר בשלושה יזמים באר שבעיים במקור- שי גרשוביץ, עודד רום ודור מעיין- שהחליטו ליזום שירותי משלוחים באזור הדרום 24/7 במטרה לסייע לציבור ולעסקים הקטנים. "ניסינו לחשוב מה אפשר לעשות כדי לצאת מהבית, איך אפשר גם לעזור במצב לעסקים ולציבור וגם איך בכל זאת לשמור על פרנסה", מספר ל'באר שבע נט' שי גרשוביץ, אחד מיוזמי 'השליח החברתי'.

יוזמי 'השליח החברתי': דור מעיין, עודד רום ושי גרשוביץ

הם מספרים כי כעת, במציאות החדשה של העצמאיים ובעלי העסקים, הם מצאו עצמם כמו רבים אחרים, ללא עבודה. "עודד ואני עוסקים בתחום הפרסום והאירועים ודור בעל עסק בתחום ההשמה של עובדים בחו"ל. פתאום קיבלנו כולנו ביטולים, העסקים על hold ואנחנו מנסים לעכל את הסיטואציה... אנחנו רגילים לעבוד משמונה עד שמונה ופתאום יום אחד אתה קם בוקר ואין לך מה לעשות", משתף  שי.

מאיפה נולד הרעיון לשירותי משלוחים? בגלל הקורונה והמצב זיהיתם את הצורך אצל הציבור?

"הבנו שיש לחץ אצל עצמאיים ועסקים שצריכים לעבור לעבודה בתצורה של משלוחים אז חשבנו איך לסייע עם כל נושא המשלוח. היה לנו חשוב גם לסייע לאוכלוסיית הגיל השלישי, מעבר לזה הייתה התעניינות והבנו שיש צורך, במיוחד מעסקים שאין להם שירותי משלוחים. אנחנו מנסים להרים מערך של אנשים עצמאיים כמונו שיבואו ויעשו משלוחים, בהתאם לביקוש כמובן. אנחנו עדיין רואים אנשים שיוצאים וקונים ומסתובבים, המודעות עדיין לא שם במאה אחוז אבל יותר ויותר עסקים פונים אלינו שנסייע עם משלוח".

השליח החברתי

"נספק לכם שירותי משלוחים 24/7 בטוחים בכדי להקל עליכם את שגרת החיים וליטול מכם את הסיכונים המיותרים"!, הם פרסמו ברשתות החברתיות, "כמובן שאנו מקפידים על כל כללי החיטוי והמיגון ובריאותכם חשובה לנו! כמו כן תינתן עדיפות לשכבה היותר מבוגרת ולמצוקות מיוחדות, מי שידו אינה משגת מוזמן להשאיר הודעה ואנחנו נדאג לשאר!!". המשלוחים מתקיימים בכל אזור הדרום- באר שבע, עומר, מיתר, להבים, חצרים והיו אף משלוחים שהגיעו גם לאשדוד וכפר סבא, בהתאם לצורך.

נכון לעכשיו רוב המשלוחים המבוצעים הם בשביל עסקים, אך 'השליח החברתי' מציע לכם שירות של משלוחי תמרוקים תרופות וציוד הומניטרי, משלוחים על פי דרישה מבית לבית, מוצרי תינוקות וכדומה, משלוחים ממגוון עסקים ונותני שירותים, סלולר, גיימינג, צעצועים, מזוודות יצירה ועוד, וכמובן סיוע לבני הגיל השלישי.

אתם מרגישים שבזמן הזה הסיוע לאותם מבוגרים חשוב ומהותי?

"כן, הם בקבוצת סיכון ולא ממש יוצאים מהבית, אנחנו עושים את זה בהתנדבות עבורם, מדובר בעיקר במשלוחים של תרופות ומזון... כל עזרה חשובה עבורם.  אנחנו עדיין לומדים תוך כדי תנועה ומנסים להבין את הצורך של התושבים. עוד מעט חג הפסח ואנחנו מנסים למשל לבדוק שיתוף פעולה עם עמותות כך שנוכל לעשות משלוחים של סלי מזון. חשוב לי להגיד שאנחנו ממוגנים ושומרים על כל כללי הבריאות, מניחים את המשלוח בפתח הדלת והולכים, ללא מגע. אנשים צריכים להבין שחשוב שהם יישארו בבית, שמבוגרים וקרוביהם ירגישו בנוח להתקשר ולבקש את העזרה הזו, אנחנו כאן עבורם".

מעוניינים בשירותי 'השליח החברתי'? לחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה