יד שרה תסייע לקשישי באר שבע להתחסן



 יד שרה ועיריית באר שבע בפרויקט מיוחד עבור הדור המבוגר בעיר, מסייעות להתחס ומסיעות אותם למוקדי ההתחסנות

צילום: shutterstock אילוסטרציה

בבאר שבע יותר מ-20 אלף תושבים בני 60+ טרם התחסנו, אולם ביד שרה התקבלו פניות רבות של קשישים המעוניינים להתחסן, אבל נאלצים לוותר על החיסון בשל חוסר היכולת לצאת מביתם, והעובדה שלא ניתן לנייד את החיסונים.

לכן, לאחר הפיילוט המוצלח עם עיריית ירושלים, החל ממחר מתנדבי יד שרה יסייעו בשינוע התושבים הותיקים וניצולי השואה אל מתחמי החיסונים בנכוניות של יד שרה ללא עלות. מדובר גם בנכים שנעזרים בכסא גלגלים.

המבצע שנערך בשיתוף עיריית באר שבע וקופות החולים, נועד לשנע תושבים ותיקים, ניצולי שואה ומרותקי בית, אשר אין ביכולתם להגיע להתחסן באופן עצמאי, אל מתחמי החיסון בעיר.

מדובר במהלך חשוב שיסייע למאות מתושבי העיר, שאין ביכולתם להגיע למתחמי החיסון, להתחסן בצורה נוחה. בהתאם לכך, אנשי מינהל קהילה ורווחה בעירייה יאספו את שמות ניצולי השואה הזכאים לחיסון מכלל קופות החולים ומתנדבי יד שרה יסייעו להם להגיע להתחסן.

נציין כי הרישום מתבצע דרך קופות החולים, ומבוצע על ידי יד שרה. 

הרב אורי לופליאנסקי מסר: "האחריות שלנו כחברה היא כלפי הדור של ההורים, הסבים והסבתות שלנו. אסור שמהפכת החיסונים והתקווה שהיא מביאה, תדלג עליהם. המחשבה על הקשישים שכלואים בביתם כבר כמעט שנה, על מנת להמנע מלהדבק בנגיף, כואבת לכל אחד מאיתנו. נעשה כל מאמץ על מנת לדאוג שלא יהיה קשיש שיהיה מעוניין ולא יקבל חיסון". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה