חליבה חג'בי התחסנה במכונית המיוחדת של יד שרה



חליבה חג'בי בת 101 התחסנה הבוקר לקורונה בבאר שבע בזכות המכונית המיוחדת של יד שרה "מרגישה מצוין ומחכה לעבור את החיסון השני"

צילום: יד שרה

חליבה, תושבת באר שבע, עלתה ארצה מתימן לפני 72 שנים, וחיה ליד בניה נכדיה וששת ניניה. בתה יונה מספרת: "במשך שנה שלימה היא יצאה רק למרפסת בגלל החשש מהקורונה, ולמרות שהיא אשה בריאה לחלוטין. כשהתחילו החיסונים לפני כחודש, אמא רצתה להתחסן, אבל בשל המוגבלות הפיזית לא היתה יכולה. בעזרת יד שרה ועריית באר שבע הבוקר היא נסעה לנקודת החיסונים וקיבלה את החיסון בתוך הנכונית של יד שרה מבלי שהיתה צריכה לצאת. אנחנו מבקשים להודות ליד שרה ולקרוא לכולם - לכו להתחסן ותצילו את ההורידם שלכם".

מנכ"ל יד שרה משה כהן אמר: "יותר מ-60 אלף קשישים בני 70+ טרם התחסנו. אנחנו מעודדים מההיענות של הציבור ומשיתוף פעולה עם רשויות נוספות שמסייעים לנו להציל את חיי הקשישים, גם כאלו שמרותקים לכסאות גלגלים. אני מבקש להודות למתנדבים המסורים שנרתמו למבצע". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה