חולה הקורונה נחשף ומתנצל



בהלת הקורונה ממשיכה לפקוד את תושבי ישראל ורבים זועמים ברשתות החברתיות על אלו שטסים ושבים עם הנגיף. בצעד אמיץ נחשף אחד החולים ומבהיר "הייתי במגע שלא באשמתי ולא במתכוון עם אנשים" והתנצל

צילום: shutterstock אילוסטרציה

הקורונה כבר כאן, כל הניסיונות למנוע את כניסת הנגיף לארץ התקיימו, אך זה היה עניין של זמן עד שגם לישראל יגיע הנגיף בדיוק כמו לשאר המדינות בעולם. נכון, חוסר הידע וההיכרות עם הנגיף יוצרת בהלה, אבל חשוב שנעצור ונזכור אף אחד לא רוצה להידבק או להדביק בכוונה תחילה, זה יכול להגיע לכל אחד וממש לא היינו רוצים לקבל יחס פוגעני וודאי לא קללות ברשתות החברתיות. אז לפני שאתם ממהרים להקליד תקראו את מה שיש לרוני אחד הישראלים ששב מאיטליה ונמצא כנשא הנגיף לומר לכם!

"צהריים טובים לכולם, רציתי לשתף אותכם שביום שבת שעברה חזרתי מטיול משפחתי באיטליה בנפולי. קיבלנו הנחיות ברורות מהגורמים המוסמכים שעלינו לחזור לשיגרה חיים רגילה וכך עשינו. רק ביום חמישי האחרון אחר הצהריים קיבלנו הנחייה ביחד עם עוד אלפי אנשים שחזרו מאיטליה שעלינו להכנס לבידוד ביתי לשבועיים וכך עשינו" כתב רוני והוסיף: "מבדיקה שעשיתי בבית חולים ביום שישי לפנות בוקר התגלה שאני נושא את הנגיף לצערי. נדבקתי בעצמי באקראי אין לי מושג איך וממי וזה גם לא ממש משנה. אתמול פורסם שבחור ממגדל העמק נדבק אז לצערי זה אני. והייתי במגע שלא באשמתי ולא במתכוון עם אנשים, גם אישתי והבן שלי ולא היה לנו מושג עד יום חמישי שיהיו לזה השלכות על אחרים".

לסיום התנצל רוני וסיפר על התחושות הקשות מהבידוד: "אנחנו מתנצלים מראש על כל פגיעה במישהו או מישהי זה כמובן נעשה ללא ידיעתנו. אני נמצא כרגע בבידוד בתל השומר ומרגיש מצוין פיזית. נפשית אני לא אשקר מאוד קשה לי להיות בסיטואציה הזאת עם כל הרעש מסביב ומקווה שהכל יעבור בשלום עלי ועל משפחתי ושזה סיפור שיותר גדול מכולנו וחשוב לקחת דברים בפרופורציות הנכונות. אוהב אותכם". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה