"זומימונה": למרות הקורונה- חוגגים מימונה!



בצד קיום הסמסטר באופן מקוון והמשך הפעילות המחקרית, באוניברסיטת בן גוריון בנגב החליטו שגם על המימונה אי אפשר לוותר והיא תארח מימונה באמצעות הזום!

למרות הסגר וההנחיות לחג השני של פסח והמימונה, באוניברסיטת בן גוריון בנגב לא מוותרים על חגיגות המימונה, גם מרחוק, באמצעות פלטפורמת הזום! "זומימונה" של אוניברסיטת בן גוריון בנגב פתוחה לקהל הרחב והיא תתקיים ביום חמישי, 16 באפריל בשעה 20:00. זה הזמן שלכם להצטייד במופלטות במשלוח או ללמוד איך להכין מופלטה בקלות בבית ולהצטרף לחגיגה!

ה"זומימונה" הבן-גוריונית תכלול מגוון הרצאות, אורחים והופעה של DJ חן אלמליח. בין האורחים ב"זומימונה" ניתן יהיה לפגוש את גל גבאי, יעל אבקסיס, כמאל השקר, ראובן אברג'ל, מאיר בוזגלו, חביבה בומליק, זיוה עטר, עוזיאל חזן, יעקב מעוז, משה כהן, רפאל בן-שושן, יוסי אוחנה, מיטל אבוקסיס, מתנאל בוזגלו, גד סררו, יונה אבדור ואורחים ממרוקו. בנוסך ל-DJ אלמליח יופיעו גם המוזיקאים שיר יפרח, ארמנד סבח, רחמים ויונתן זייני וחי קורקוס.

צילום אילוסטרציה Shutterstock

את הזומימונה יזמו ומפיקים מטעם אוניברסיטת בן גוריון מרכז חיים הרצוג, המחלקה ללימודי המזרח התיכון ומרכז אליישר. אליהם חברו הארגון העולמי של יהודי צפון אפריקה, פורום יהודים ונוצרים בתרבויות האסלאם, התא המזרחי שמס, פורום 'ליבי במערב', קהילות שרות והדיוואן. את האירוע מנחות ד"ר אורית ואקנין-יקותיאלי, יו"ר מרכז חיים הרצוג, ופרופסור חביבה פדיה, יו"ר מרכז אליישר.

תרבחו ותסעדו! ה"זומימונה" של אוניברסיטת בן גוריון בנגב תתקיים ביום חמישי, 16 באפריל בשעה 20:00.

פרטי פגישת הזום:

Meeting ID: 910 8291 4315

Password: 8JTgkx

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה