זוכרים מקרוב - מחבקים מרחוק



יוזמה ברוח התקופה: זוכרים מקרוב, מחבקים מרחוק - ביום השואה כולנו עומדים במרפסת בזמן הצפירה

החל מהערב ועד מחר יציינו בישראל את יום הזיכרון לשואה ולגבורה. אך השנה, הניצולים לא יוזמנו לעצרות הזיכרון, לבתי הקברות ולבתי הספר כדי לספר את סיפורם האישי ואת סיפור משפחתם. השנה כל אחד מהם ישב לבד בביתו, עם הזיכרונות, הכאב והאובדן.

לכן, עמותת "עמך" בשיתוף עם "זיכרון בסלון" יוצאות ביוזמה מיוחדת הקוראת לכולם לצאת החוצה, למרפסת, בזמן הצפירה. לעמוד שתי דקות בדומיה ובהתייחדות עם הנספים ועם הניצולים. 

הכינו שלט עליו כתוב - זוכרים מקרוב, מחבקים מרחוק כדי להראות לניצולי השואה שכולנו יחד איתם גם מרחוק, חושבים עליהם ומחבקים אותם, לא שוכחים ומעבירים לדור הבא את המסר – שכולנו רקמה אנושית אחת, חוט אחד של תקווה מחבר אותנו ביחד ואנו ערבים זה לזה. רק ביחד נתגבר. זוכרים מקרוב, מחבקים מרחוק. 

כך שביום השואה בצפירה יעמדו תושבי ישראל במרפסות ברחובות עם שלט "זוכרים מקרוב מחבקים מרחוק" בכדי שכל ניצול שואה במדינה ידע שאנחנו איתם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה