הכירו את ״הקול למשפחה״- מרכז שירות ומידע לבני משפחה של מאושפזים במחלקות הקורונה בסורוקה 

מרכז השירות שנפתח בימים אלה, מסייע במתן מידע ומענה לפניות של בני המשפחה בנושאים שונים, כגון: סדר יום במחלקה, שגרת המזון של המטופל, העברת ציוד אישי למטופל, הליך שחרור מהמחלקה ועוד. 

נציגי מרכז השירות מעניקים מידע, תמיכה וסיוע למשפחות, מאחר ונבצר מהם להגיע ולבקר אותם.

מידע רפואי לגבי מצבו של המטופל ניתן באופן קבוע ויזום על ידי הצוותים הרפואיים של המחלקות. ככל שיידרש מידע נוסף, הפניה תטופל בהתאם. 

שעות פעילות: בימים א’-ה’- 08:00-15:00. בטלפון: 08-6403333 ובכתובת מייל: ‏[email protected]

באדיבות סורוקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה