היענות מרשימה: מד"א מחסנים עובדים רבים במקומות העבודה



צוותי מד"א חיסנו למעלה מ 1,100 עובדים כנגד נגיף הקורונה במפעל "סודהסטרים" שבאזור התעשייה להבים-רהט "זוהי עדות נוספת לכך שהמגזר העסקי יכול לשבור את הסטטיסטיקה ולתרום למאמץ הלאומי שיביא לסיום מבצע החיסונים הארצי" אמר כפיר סוויסה, סמנכ"ל התפעול ומנהל המפעלים בסודהסטרים. "היום קורה כאן דבר מדהים. אנחנו פועלים כדי להתגבר על תופעה של אנשים שלא מגיעים להתחסן בגלל פייק ניוז" אמר שר הבריאות יולי אדלשטיין

מפעל סודהסטרים, אשר מייצא מישראל מכשירי סודה לכל העולם, נמצא בתפקוד מלא ב"נוהל קורונה" כבר כשנה. החברה מעסיקה כ-2,500 עובדים במפעלה באזור התעשייה להבים-רהט, המגיעים מכל קשת המגזרים בחברה הישראלית. כאשר במפעל, שפועל סביב השעון, מקפידים על הנחיות הקורונה ועובדים בקפסולות קבועות. 

החל מאתמול, הציבה החברה בשטח המפעל ניידת חיסונים בשיתוף עם משרד הבריאות ומד"א, ובמקביל פתחה בפעילות הסברה רחבה וממוקדת. התוצאות לא איחרו לבוא ובתוך פחות מ-24 שעות כבר התחסנו כ-1,100 עובדים, רובם ממגזרים אשר אופיינו עד כה בהיענות נמוכה לחיסונים.  עד סוף היום כ-80 אחוז מכלל עובדי החברה יהיו מחוסנים. 

היום בשעות הצהרים הגיעו שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין וממונה הקורונה פרופ' נחמן אש למפעל וצפו מקרוב במבצע החיסונים המוצלח.   

שר הבריאות אדלשטיין, ממונה הקורונה פרופ' אש וכפיר סוויסה מנהל סודהסטרים | צילום: יוסי איפרגן, לע"מ
 
כפיר סוויסה, סמנכ"ל התפעול ומנהל המפעלים בסודהסטרים: "המתחם נפתח רק הלילה, וכבר ההיענות היא הרבה מעל הציפיות, עם למעלה מ-1,100 עובדים שהתחסנו. זוהי עדות נוספת לכך שהמגזר העסקי יכול לשבור את הסטטיסטיקה ולתרום למאמץ הלאומי שיביא לסיום מבצע החיסונים הארצי. אנו שבעי רצון מהנכונות של העובדים שלנו להתחסן, וצופים שהיא אף תלך ותגבר במהלך היום, כך שנוכל כולנו לחזור במהרה לחיי שגרה".
 
שר הבריאות יולי אדלשטיין שביקר במפעל אמר: "היום קורה כאן דבר מדהים. אנחנו פועלים כדי להתגבר על תופעה של אנשים שלא מגיעים להתחסן בגלל פייק ניוז. חשבנו על להגיע לאנשים לעבודה. סודהסטרים התגייסו לסייע במאמץ הלאומי של החיסונים. נמצאים כאן החבר'ה של מגן דוד אדום ויש מאות אנשים מחוסנים". 

ממונה הקורונה פרופ' אש: "מאוד מרגש להיות במעמד הזה. אנחנו שנה בקורונה. כיף לראות את המפעל שוקק החיים הזה ועוד יותר כיף לראות את מבצע החיסונים המדהים הזה שיוציא אותנו מהקורונה. הנהלת המפעל והעובדים שנרתמים להתחסן אתם גם התקווה שלנו. אותי זה מרגש. אני יוצא מחוזק מהביקור הזה". 

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו מברכים את עובדי סודהסטרים, אשר הצטרפו למערך המחוסנים בדרך לפתיחת המשק ולחזרה מבורכת לשגרה. יחד, נצליח להחזיר את המשק, המשרדים והמפעלים לעבודה מלאה - בערבות הדדית ובפרויקט משותף לכלל הקהילה".
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה