המסר של ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות



ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות במסר: "עד לאחר חג הפסח אנו יודעים לשמור על המשק בפתרונות שנתנו. אם המשבר יימשך לאחר חג הפסח נהיה במצב אחר לחלוטין"

חברי ההסתדרות היקרים,

חשוב לי לשתף אתכם ברגשות ובמחשבות שלי בעת הקשה בה אנו נמצאים:

מעולם המשק הישראלי לא היה במבחן ובסכנה כמו במשבר הזה. כל טעות בשיקול הדעת שלי הייתה יכולה לפגוע ביכולת מקומות העבודה לשרוד, והיתה עלולה לפגוע במרקם ובסולידריות שבנינו בעמל רב בשנה האחרונה בבית של העובדים בישראל. לכן קבלתי החלטה שגם אנו נרתם נסייע "ונכנס תחת האלונקה".

חילקתי את המשבר לשני מהלכים:
עד לאחר חג הפסח אנו יודעים לשמור על המשק בפתרונות שנתנו.
אם המשבר ימשך לאחר חג הפסח נהיה במצב אחר לחלוטין, אשר גם איתו נדע להתמודד, אני מרגיש בימים האחרונים את גאוות העובדים בבית שלנו ואת אהדת הציבור כולו למהלכים שלנו ולדאגה לכלל המשק. אני גאה בכל אחת ואחד מכם, במסירות, בהקרבה ובשירות שאתם מעניקים לאזרחי ישראל.

אני מקווה שנחזור לשגרה במהרה ואבקש לאחל לכם ולבני משפחותיכם בריאות טובה. ביחד נמשיך לחזק ולשמור על ההסתדרות שתמיד תהא הבית של העובדים בישראל. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה