המסעדנים במחאה: "לא נשלם כלום כי אין כלום"



משבר הקורונה הביא עמו משבר קשה במשק, רבים נאלצו לסגור את העסקים שלהם, להוציא עובדים לחופשות ללא תשלום ובמקביל התשלומים השוטפים רק נדחו מעט. כעת יוצאים בעלי המסעדות במחאה >>>

בעלי מסעדות, בתי קפה וברים, כל תעשיית המסעדנות החליטה לצאת היום במחאה על רקע המשבר שיצרה הקורונה בענף המסעדנות, המסעדנים נאלצו לסגור, להוציא עובדים לחופשה ללא תשלום וכל זה כאשר התשלומים השוטפים נכון לזמן זה רק נדחו מעט. האופציות העומדות לרשותם הן הלוואות שגם אותן יאלצו להשיב בסוף וכל זאת כמובן כאשר באופן לא ניתן לראות מתי כל הסיטואציה המורכבת תסתיים. 
מי שנרתמו למען המאבק הם עמותת "מסעדנים חזקים ביחד" שכתבו הבוקר:

"בעלי מסעדות, בתי קפה וברים - כל תעשיית המסעדנות יוצאים היום למחאה – אין כסף למחייה אין כסף לשלם הוצאות שוטפות❗ זו אינה תקופה סגרירית. על תעשיית המסעדנות הישראלית עוברת סופת הוריקן קורונה".
"תעשיית המסעדנות מתמודדת במהלך השנים האחרונות עם חקיקה, פסיקה ורגולציה מכבידה, אשר שחקה את כל הרווחיות. המסעדנים מציגים לכאורה מחזורים עסקיים, אך מהם לא נותר רווח ורבים מהם מביאים כסף מהבית, כדי לקיים את העסקים ולנסות להבריא. מדינת ישראל נטשה את המסעדנים, ההנחיות המגבילות אינן מאפשרות המשך עבודה, וכל הענף נמצא עם הגב אל הקיר. אפילו לא נעתרו לבקשתם לדחיית מועדי תשלומי המס או פריסתם. המדינה לא מאפשרת לעבוד, אך לא מבטלת את הארנונה. יד ימין ויד שמאל יודעות מה הן עושות: לא מכניסות יד לכיס ועוזרות למשק להתגבר על המשבר. בכל העולם המערבי ממשלות עושות מעל ומעבר לעזור למשק, חושבים על היום שאחרי. רק בארץ חושבים על הגרוש של הלירה, לא הגיעו מוכנים למשבר ועכשיו לא יודעים להתמודד כלכלית".

"אנחנו נלחמים על הקיום שלנו! אנחנו נלחמים עבור המשפחה והבית שלנו! אנחנו ללא כל כסף פנוי למחייה השוטפת של המשפחות שלנו, נטולי כל יכולת כלכלית להתפרנס וללא כל אפשרות לקבלת קצבאות של הביטוח הלאומי, כדמי אבטלה לשכירים".

"זהו מאבק ללחם לילדים שלנו, אנחנו לא ניסוג ולא נוותר, זו מציאות חדשה ובה כולנו מאוחדים למען התעשייה וכישלון אינו אופציה❗". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה