החל מבצע חיסוני הקורונה של מכבי שירותי בריאות באופקים



במכבי החלו במצבע חיסוני הקורונה בעיר אופקים והמתחסן הראשון הוא ראש העיר איציק דנינו שהגיע לתת דוגמה לתושבים שלו וקרא לכולם להגיע ולהתחסן

צילום באדיבות מכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות פתחה בסוף השבוע האחרון (חמישי) את מבצע החיסונים באופקים, והיא ערוכה לחסן מאות מבוטחים מהעיר. בשלב הראשון יחוסנו אוכלוסיות היעד בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובהמשך ייפתחו החיסונים לכלל האוכלוסייה.

את מתחם החיסונים של מכבי בעיר חנך ראש עיריית אופקים, מר איציק דנינו אשר היה המתחסן הראשון מקרב מבוטחי מכבי, יחד עם מנהל מרחב אופקים במכבי, יוסף אמשיקשוילי. מתחם החיסונים ממוקם במחלקה נפרדת בסניף המרכזי של מכבי בעיר, שדרות הרצל 36, והוא יפעל לאורך ימות השבוע, כולל ביום שישי:

ימי א'-ה': 8:00-19:00
יום ו' 8:00-12:00

כדי להבטיח תהליך מהיר ונח, החיסונים יינתנו בקביעת תור מראש בלבד באמצעות המוקד הטלפוני, באתר או באפליקציית מכבי. לכל מטופל ייקבעו מראש שני תורים – למנה הראשונה ולמנה השנייה, שלושה שבועות לאחר מכן. רק מי שיקבל את שתי המנות ייחשב למחוסן מפני הנגיף.

קרן שכטר אזולאי ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות: "אלו הם שבועות היסטוריים למדינת ישראל, ואנו נרגשים להתחיל במבצע החיסונים באופקים למען בריאות הציבור. אזור הדרום ערוך למבצע המורכב, בפריסה של 13 אתרים במחוז, בשביל להנגיש לציבור את ביצוע חיסוני הקורונה ככל הניתן. אני מאחלת בריאות שלימה לכולם, ויחד ננצח את המגיפה". 

צילום באדיבות מכבי שירותי בריאות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה