הופכים את הלימון ללימונדה: יצירתיות עסקית בצל הקורונה



ביטול האירועים בשל הקורונה והמצב הוביל את עדי אליהו, שף לאירועים פרטיים מבאר שבע, לזהות דווקא הזדמנות עסקית כשהוא יוצא עם ליין משלוחים מיוחד למנות הדגל שלו

הכירו את עדי אליהו, שף לאירועים פרטיים 'הסכין והקרש' והשף של מיזם mingleat אנשי הנגב מתחברים. אפקט הדומינו התחיל אצלו כבר בתחילת המשבר שכל האירועים קדימה בוטלו. אחרי ימים שחשב מה לעשות החליט להפוך את הלימון ללימונדה ויצא עם ליין משלוחים ממנות הדגל שלו. זוהי דוגמא לעסק קטן שהפך את המצב להזדמנות ומגדיל את היצע הלקוחות שלו. אליהו סיפר ל'באר שבע נט' על ההסתגלות למצב החדש: "צריך להיות חזקים, אנחנו עושים התאמות לסיטואציה ורוצים שאנשים יאכלו טוב גם כשהם בבית".

אחרי אירועים מבוטלים שהעמידו את הפרנסה שלו ושל עובדיו בסכנה, החליט אליהו לא לוותר וניצל את ההזדמנות כדי לעשות משלוחים ולהמשיך להביא לקהל הבאר שבעי את האוכל עד הבית. "התחלתי לעשות משלוחים של מנות הדגל שלנו, מנות כמו באן אסאדו וקוסקוס ביתי... היה לי חשוב לאפשר לאנשים לאכול גם מהבית מנות טעימות ומיוחדות, לאפשר לאנשים לאכול טוב ושלא ייכנסו לפאניקה וחשש", מספר אליהו, "אנשים ששומעים שאנחנו עושים משלוחים מפרגנים, אוהבים את הקונספט של שף פרטי עד הבית עם אוכל שהוא שונה וייחודי".

שף עדי אליהו.  צילום פיאק צ'אק

מדובר במצב לא פשוט עבור עולם המסעדנות והאירועים הפרטיים, אך אליהו מנסה לשמור על אופטימיות: "המצב מאוד גרוע, ביטלנו הרבה אירועים קדימה, יש הרבה חשש ופחד אבל אנחנו מקווים קודם כל שהבריאות תשתפר והמצב יחזור לקדמותו". הוא מנסה להסתכל קדימה ולכן מצא דרך לאפשר לעובדיו מקור פרנסה באמצעות המשלוחים: "אני נמנע מלפטר עובדים, אני יודע שכאשר המצב יסתדר אני אצטרך אותם, אז אני מנסה למצוא תעסוקה ולתת להם מקור פרנסה באמצעות המשלוחים. אנחנו עושים את זה כדי לשרוד את החודש וגם כדי לתת מענה לכל הלקוחות והבאר שבעים שתמיד היו איתנו".

אליהו כמו עסקים אחרים, מנסים לעשות התאמות בעסק שלהם כדי להתמודד עם הסיטואציה, "אנחנו צריכים להיות חזקים, להמשיך לחייך ולהישמע להוראות משרד הבריאות. נעבור את זה יחד ואנחנו לשירותכם".

צילום:  פיאק צ'אק

אליהו מספר שהוא ועובדיו מכינים תפריט שיהיה טעים ומיוחד אך גם נוח לאכילה ומותאם למשלוח. כך למשל היום בתפריט תוכלו למצוא גם מנה של סלמון טרי במרינדת הדרים עם קרם בטטה וקארי שעועית ירוקה ובוטנים, נודלס חזה עוף סלמון מוקפץ עם ירקות ברוטב טריאקי הדרים ועוד שלל הפתעות.

 

רוצים לשמוע יותר או לקבל משלוח עד הבית? 050-4596343

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה