"הולכים על בטוח - קונים במרכז פתוח" מתחם מול 7 חזר השבוע לשגרה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, תוך הקפדה על הכללים כך זה נראה

צילום באדיבות מול 7

לאחר שהותר לפתוח את מתחמי הקניות הפתוחים החלו במול 7 להיערך בהתאם, כאשר עם פתיחת המקום ביקשה הנהלת מרכז הקניות להדגיש כי היא מחויבת שלא לסכן את בריאותם של באי, עובדי ולקוחות המרכז, וכי היא נוקטת בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לשמור על סביבה היגיינית ובטוחה.

בין היתר דיווחו כי יבוצע ריסוס וחיטוי של משטחים ציבוריים, ניקיון בתדירות גבוהה, בדגש על שירותי המתחם ועל משטחים ציבוריים, פיזור עמדות חיטוי אלכוג'ל, מיתוג והצבת שילוט עם הנחיות משרד הבריאות כמו שמירת מרחק ולבישת מסיכות במקום מונגש ובולט.

כמו כן, חויבו שוכרי המתחם לעמוד בתנאי התו הסגול כפי שהוגדרו ע"י משרד הבריאות ביניהם: מדידת חום לכל לקוח בחנות, מעקב ורישום אחר הנכנסים, סימון ושמירת מרחק של 2 מטרים בין הלקוחות, הגבלת מספר הנכנסים לחנות, הצבת עמדות חיטוי אלכוג'ל, מחיצה פיזית בין המוכר לקונה, חבישת מסכות ועוד. 

צילום באדיבות מול 7

"הנהלת המרכז תנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להגן על הלקוחות, על השוכרים ועל העובדים", מסר מנהל מרכז הקניות מול 7 בבאר שבע, יונתן אבידור "אנו מבקשים להדגיש שכולנו נושאים באחריות אישית לשמירת בריאותם וביטחונם של באי המתחם, ובהתאם נשמור על סביבה היגיינית, בריאה ובטוחה, תוך הקפדה על מילוי כל ההנחיות".

"התגעגענו מאוד לראות את הלקוחות ואנו שמחים ומתרגשים לחזור לשגרה", סיפרה נופית כהן מנהלת השיווק של המרכז , "חיכינו לרגע הזה זמן רב, אולם מבקשים להדגיש כי כל צעד יעשה תוך מילוי כל אמצעי הזהירות הנדרשים באחריות וברצינות, כדי לשמור על מרכז מול 7 כמרכז פתוח – ובטוח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה