ההגבלות החדשות בצל הקורונה



הערב מסר ראש הממשלה הצהרה ממעון רה"מ בירושלים, כיוון שנכנס לבידוד לאחר שהיה בסמוך לאחת מהיועצות שנמצאה חיובית לבדיקת הקורונה. אלו ההנחיות החדשות >>>

הערב (שני) הציג ראש הממשלה בנימין נתניהו, את תוכנית הסיוע למשק בעקבות משבר הקורונה. את התוכנית כאמור הציג ממעון ראש הממשלה, זאת כיוון שהכניס את עצמו לבידוד לאחר שהיה בסמוך לאחת היועצות שנמצאה כחיובית לבדיקת קורונה. נציין כי רה"מ עבר בדיקה והוא נמצא שלילי לנגיף. 

בפתח דבריו אמר ראש הממשלה נתניהו: "ראש המל"ל והרמטכ"ל יגישו לי ביומיים הקרובים תכניות מפורטות. במקביל קיימתי דיון טלפוני עם נגיד בנק ישראל. במלחמה שלנו בקורונה איננו חוסכים כל מאמץ. מלכתחילה אמרתי שעדיף להחמיר מאשר להקל".

"במסגרת המאבק שלנו בקורונה - נכנס הערב שוב את הממשלה. הקו המנחה אותי הוא החמרת הגבלות התנועה והרחבת הטבות הכלכלה. אנו מוסרים למשפחות הנפטרים את מלוא תנחומינו. מבקש להודות לצוותים הרפואיים החיוניים הנפלאים שלנו".

עוד ציין כי: "זה נכון שאנחנו בישראל במצב טוב יותר כמעט מכל מדינות העולם במה שנוגע למספר החולים הקשים ולשיעור התמותה אבל איננו מסתפקים בכך. אנו שואפים להגיע למידת ההצלחה של מספר מדינות באסיה שהאטו מאד את קצב הידבקות בנגיף. לכן, החלטתי להביא הערב עוד הגבלות שמיועדות להצלת חיים". 

ראש הממשלה צילום לעמ

ההנחיות החדשות: 

- לא תהיה התקהלות של יותר מ-2 אנשים שאינם מאותה משפחה גרעינית.

- נאסרות תפילות במרחב הפתוח.

- חופה וקידושין: בלי אורחים ובלי מוזמנים, אלא רק משפחה גרעינית.

- יוצא דופן: הלויות ובריתות, כל זה בשטח פתוח תוך שמירה על מרחק דרוש של לפחות 2 מ' מאדם לאדם. 

משרדי הממשלה יעברו להיקף עבודה של 15%, בתעשייה גם כן. 

בנוסף התייחס ראש הממשלה למיעוט שאינו נשמע להוראות: "הרוב הגדול ממושמע, אבל המיעוט שלא נשמע מסכן את עצמו ואת הרוב גם יחד. זו הפקרות ממדרגה ראשונה. לכן הנחיתי את כוחות הביטחון לערוך מבצע אכיפה מוגבר היכן שיש הפרות כאלו ואירועים שמסכנים את החיים של כולנו. הכוחות מתחילים לעשות זאת עכשיו. אנחנו נמנע מגורמים קיצוניים לפגוע בבריאות הכלל. נבוא חשבון עם מי שתוקף את הכוחות שמבקשים למלא שליחות למען כולנו". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה