האם הסופרים בבאר שבע ערוכים?



ארגון הבריאות העולמי הכריז כי התפרצות הקורונה הינה מגפה עולמית. ניכר כי תושבי באר שבע הבינו את זה כבר מזמן ובשבועות האחרונים מצטיידים במוצרי מזון והיגיינה רבים, אך בימים האחרונים נראה כי ישנה עלייה חדה במיוחד, כאשר מדי יום פוקדים אלפים את הסופרים ברחבי העיר. לאור זאת, יצאנו לבדוק מה מצב הסופרים בעיר >>>

צילום מחסני השוק (תמונה להמחשה)

בהלת הקורונה ממשיכה לפקוד אותנו, כאשר בסוף השבוע האחרון הוכרז על הגבלות נוספות ובקשה ברורה מי שלא חייב לצאת מהבית שלא יעשה זאת, התחושה הולכים לסגר כללי. בעקבות התחושה הזאת נראה שתושבי באר שבע החליטו להצטייד בהתאם ומאז החרפת ההגבלות רבים פוקדים את הסופרים מדי יום.  

בסיבוב קצר בסופרים ניכר כי הבאר שבעים נערכים לשהות ממושכת בבית, בהתאמה חלק מהמדפים מתרוקנים ומתמלאים מדי שעה, כאשר המוצרים שנגמרים במהרה הם בעיקר: קמח, אורז, פסטות, שימורים ובאופן מפתיע נייר טואלט. 

לאור זאת שוחחנו עם שלום נעמן, מנכ"ל ומבעלי רשת השיווק מחסני השוק שסיפר לנו כי קיים זינוק של עשרות אחוזים בקניות לאור המצב: "אנו עדים לגידול משמעותי בהיקף הקניות של הציבור הישראלי בכל 67 סניפי הרשת בארץ במהלך השבועות האחרונים, כשבהם ניתן לראות זינוק של עשרות אחוזים. אנו מעריכים שהשנה עם כניסת מוצרים כשרים לפסח לסניפים לקוחות יגיעו לעשות השלמות, זאת הודות לעובדה שהרבה מאוד ישראלים יחגגו את חג הפסח בארץ בשל הגבלות הקורונה". 

עוד הוסיף: "אנו מקפידים להתעדכן אונליין בכל הקורה בשטח ולקרוא את המפה בצורה האובייקטיבית והטובה ביותר. הודות לניסיון הרב ולפריסה הרחבה שלנו, יש לנו כוח קנייה גדול ממגוון ספקים שאנו עובדים איתם בהרמוניה בצורה שוטפת ויומיומית. אנו לא צופים חסרים במלאים בסניפי הרשת, אנו ערוכים לכל תרחיש ולהיקפי קניה מאסיביים. כמו תמיד נספק מוצרים טריים ואיכותיים ללא פשרות". 

מה המוצרים שהבאר שבעים הכי קונים בימים אלו?

"הבאר שבעים לא שונים מהנוף הכללי בארץ, קונים בעיקר מוצרי יסוד ומוצרים יבשים כמו פסטות, אורז, קמח, קופסאות שימורים, דגני בוקר, חטיפים. לצד כל אלה, ישנו גידול משמעותי בביקושים לבשר טרי בקצביית הפרימיום שלנו, לצד פתרונות מהירים של שניצלים מוכנים קפואים. כמובן גם מוצרי ניקוי, אלכוג'ל, נייר טואלט, משחות שיניים ומגבונים נחטפים מהמדפים". 

האם יש לכם פתרון למי שחושש להגיע לסניף? 

"אנו מקפידים מאוד על תנאי הניקיון וההיגיינה בסניפי הרשת לאורך כל שעות הפעילות וגם על ניקיון יסודי מופתי עם סגירת הסניפים. לקוחות אשר חוששים להגיע פיזית לסניפי הרשת, יוכלו ליהנות מפתרון מצוין של שירותי האונליין שלנו באתר ייעודי ומתקדם. האתר ידידותי למשתמש נוח וקל לתפעול. הליקוט נעשה על ידי צוות  מיומן שעבר הכשרה מיוחדת, על מנת להבטיח שהמוצרים הנשלחים במשלוח יהיו ראויים בדיוק כפי שהלקוח היה בוחר בחנות. כמובן שכחלק ממדיניות החברה אנו מקפידים שהמחירים ברצפת המכירה יהיו זהים לאתר כך שמשלוח מהווה אלטרנטיבה מצוינת. בשבועות האחרונים היקף המשלוחים עלה בכמאות אחוזים". 

לפיכך, כמו שהבהיר שלום לא צפויים חוסרים במוצרי המזון וההיגיינה, לכן אנו קוראים לכם להישמע להוראות משרד הבריאות ולצאת מהבית רק אם אתם באמת חייבים. כאמור תוכלו להשתמש בשירותי האונליין וכן להגיע לסופר, אך זכרו אין שום סיבה לאגור מזון, אגירת מזון מהווה חוסר התחשבות בסביבה והיא שתוביל בסופו של דבר למחסור במוצרים שונים, המשיכו לערוך קניות כבשגרה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה