ב"שותף: פורטל המשפחות של באר שבע בימי קורונה



בשורה חדשנית וייחודית למשפחות העיר באר שבע! ב"שותף- פורטל אינטרנטי של חברת כיוונים המייצר מפגש משפחות דרך היצע פעילויות ותוכן עשיר עבור שעות הבידוד בבית

הורים וילדים יקרים, פורטל אינטרנטי חדש נפתח במיוחד עבורכם! ב"שותף- משפחות משת(ת)פות- פורטל המשפחות החדש של 'כיוונים החברה לתרבות הפנאי באר שבע'. לאור הקורונה והמצב, החליטו בכיוונים לרכז עבורכם, משפחות העיר באר שבע, את כל מה שרלוונטי בתקופה זו בה כולנו בבית. בפורטל תוכלו למצוא הצגות מקוונות, תזונה וכושר בבית עם הילדים, פעילות מרחוק עם סבא וסבתא ועוד.

"לאט לאט התחלנו לקבל פניות מהורים שנמצאים בבית עם הילדים שהיו מבולבלים ולא ידעו מה לעשות עם הילדים כל הזמן הזה, מה העיר מציעה להם ואיך מעבירים את הזמן. כל המידע היה מפוזר והיו הרבה שאלות למשפחות רבות עיר", הסביר מתן סעד מחברת 'כיוונים' ל'באר שבע נט', "אז החלטנו לפתוח את פורטל המשפחות של באר שבע ולרכז שם את כל המידע".

פורטל ב"שותף באתר 'כיוונים'

בפורטל החדש ב"שותף, תוכלו ללמוד איך מייצרים סדר יום יציב ומגוון עם הילדים בבית, מה המומחים ממליצים לנו לעשות בתוך כל התקופה הזו, מה יכניס לנו שמחה ומורל לבית ואיך נפגשים עם אנשים אחרים למרות הבידוד. "יש שם המלצות לפעילויות עם הילדים כמו יצירה, משחק, תנועה וגוף, הצגות, אתגרים למשפחות שמתעדכנים מידי יום וגם מעגלי תמיכה בקהילה", מוסיף מתן. כמו כן, באר שבע מתגייסת לעזור ולתמוך בקהילה בשעת משבר זו, הערבות ההדדית חשובה עוד יותר, ואם תרצו לעזור לאחרים בעיר- תוכלו למצוא בפורטל החדש את כל המידע.

מתן מספר שהתגובות עד כה חיוביות וכי הציבור הבאר שבעי היה זקוק למידע הזה, "כבר מעל לאלפיים איש נכנסו לב"שותף, כעת המידע נגיש עבור כל ההורים והמשפחות בעיר, המידע באתר מתעדכן כל הזמן בהתאם לפידבק שאנחנו מקבלים".

פורטל ב"שותף של כיוונים

מחפשים לו"ז יומי עם הילדים? כנסו לקבוצת הוואטסאפ השקטה של 'כיוונים'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה