בעקבות הקורונה: ראש העיר רוביק דנילוביץ' במסר לתושבים



לאחר שאנו עדים לעלייה משמעותית במספר החולים בקורונה בארץ, יצא הבוקר ראש העיר רוביק דנילוביץ' במסר לתושבים: "אחריות אישית שלנו, רק ככה ננצח"

כבר מספר שבועות שאנו נמצאים בחוסר וודאות, כל אדם שמשתעל מיד הופך חשוד וכל צינון קל מעלה תהיות האם מדובר בקורונה. זאת לצד הודעות שקריות "פייק ניוז" המופצות ברשתות השונות ויוצרות בהלה. לאור האירועים האחרונים והעלייה המשמעותית במספר החולים, ראש העיר רוביק דנילוביץ' במסר חשוב לציבור:

"תושבים יקרים, העולם כפי שאנחנו רואים מתמודד עם מציאות חדשה מורכבת. לא רק ממשלות בעולם ובטח לא צבאות הם אלה שימגרו את הקורונה, מי שיכול לנצח את הקורונה זה אנחנו האזרחים, בנחישות, במשמעת עצמית ובאחריות שכל אחת ואחד לוקח על עצמו. היגיינה אישית למשל, חיבוקים, נשיקות, לחיצות יידיים, קצת להתאפק". 

אמר והוסיף: "להיזהר מפייק ניוז, מכל מידע שגוי שמופץ ללא אחריות ברשת, להישמע להנחיות של משרד הבריאות, מי שבבידוד שישאר עד לרגע האחרון. אחריות אישית שלנו, רק ככה ננצח ובעזרת השם נחזור מהר ככל האפשר לשיגרה".  אמר דנילוביץ'. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה