בעיריית אופקים נערכים לפתיחה של גני עירייה



בעיריית אופקים נערכים לפתיחה מותאמת להנחיות הממשלה בכל גני העירייה, החל מיום ראשון הקרוב. הפעילות תיערך בחצרות גני האם (בימי גשם לא תתקיים פעילות), בין השעות 07:30 ל-13:00 (ללא צהרונים), כאשר כמות הילדים בכל גן לא תעלה על 9, לצד גננת וסייעת

צילום: shutterstock אילוסטרציה

בעיריית אופקים מעדכנים כי גני עירייה יפתחו במתכונת מותאמת להנחיות החל מיום ראשון הקרוב. סדר העדיפות והשיבוצים נקבע עפ"י הקריטריונים הבאים:
 
1. ילד ששני הוריו מוגדרים כעובדים קיומיים.
2. ילד שאחד מהוריו מוגדר כעובד קיומי והשני כחיוני.
3. ילד ששני הוריו מוגדרים כעובדים חיוניים.
4. ילד שאחד מהוריו מוגדר כעובד חיוני והשני כעובד רגיל.
5. ילד ששני הוריו עובדים רגילים.

בדיקות הקריטריונים, הרישום ועדכוני ההורים נעשים על ידי הגננות, בכפוף להנחיות אלו. המודל יתקיים באופן ניסיוני לתקופה של 5 ימים, בסיומם תיבחן המשך הפעילות. 

בהזדמנות זאת חשוב לציין כי התחלואה באופקים גבוהה מאוד, אך נרשמה ירידה בימים האחרונים. בעקבות כך אומרים בעירייה כי נתוני הרמזור בעיר מעידים כי ישנה מגמת השתלטות על קצב התפשטות המגיפה. מגמה זו מקרבת את אופקים אל עבר הצבע הכתום, מה שעשוי לאפשר לה מתן הקלות נוספות בכל הנוגע לחזרה מסוימת לשגרה בעתיד הקרוב.
 
"נעשה הכל על מנת לסייע להורים", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו "אנו מכירים וממפים באופן נקודתי את מוקדי התחלואה בעיר, ומטפלים בהם, הן במישור ההסברתי והקהילתי - והן באמצעות אכיפה במקומות הנדרשים. בהמשך נבחן פתיחה של בתי הספר (במרחבים פתוחים) לפי מודל דומה לזה של הגנים. אני מקווה שתוך זמן קצר נוכל לפתוח את כל מערכות החינוך שלנו, בכפוף למצב התחלואה בעיר ולהנחיות הממשלה".
 
"כדי שזה יקרה, נדרשת מכולנו אחריות אישית וזהירות", המשיך דנינו. "אני קורא לתושבים להישמע להנחיות, לא להתקהל, לא לצאת למרחב הציבורי אם אין צורך, ואם כבר יוצאים - אז רק עם מסיכות. חשוב גם להיבדק - ככל שנאבחן יותר חולים, נוכל לקטוע מהר יותר את שרשראות ההדבקה בעיר. מעבר לכך - אני קורא גם לכל תושב מעל גיל 16 ללכת להתחסן. יש מלאי מספיק של חיסונים בכל קופות החולים בעיר - החיסון הוכח כיעיל למניעת הידבקות במחלה והוא עשוי להחזיר אותנו לשגרת החיים. לכו להתחסן, זה מציל חיים".
 
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה