בסורוקה מתחילים לחסן נגד נגיף הקורונה



בית החולים סורוקה מודיע כי כבר בתחילת השבוע הבא 1000 העובדים הראשונים של בית החולים צפויים להתחסן. ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה, יהיה הראשון להתחסן בבית החולים

מיום ראשון הקרוב זה קורה: סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית נערך לשלב הראשון של מבצע חיסון של כ - 1,000 עובדי בית החולים לנגיף COVID 19. 

את מבצע החיסונים מובילה לאה כהן, מנהלת הסיעוד בסורוקה, שיחד עם צוות רב מקצועי בנו ״פקודת מבצע״. הצוות כולל זיהומולוגים, צוות סיעודי, רוקחים, צוותי אדמינסטרציה ולוגיסטיקה שיחד תכננו בקפידה את הליך קבלת החיסונים, איחסונם, מיקום מתן החיסונים, ניהול רישום של העובדים שיתחסנו.
 
ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "הבשורה לה חיכינו כמעט שנה הגיעה והחיסונים נגד נגיף הקורונה כבר כאן. זהו צעד משמעותי ביותר לעבר מיגור המגיפה. בימים הקרובים יחל בסורוקה מבצע חיסון של אלף עובדים, ואני אהיה הראשון להתחסן. מדובר בחיסון יעיל ובטוח שתופעות הלוואי שלו דומות לחיסונים אחרים. העובדים בסורוקה שעמדו ועדיין עומדים בחזית הלחימה בנגיף, יוכלו להיות כעת מוגנים יותר באמצעות החיסון. ככל ששיעור גבוה יותר של אנשים יתחסנו, כך נוכל לשוב לשגרת חיינו מהר יותר. מדובר ברגע משמעותי והסטורי. אני קורא לכולם להתחסן״.
 
ד״ר ליאור נשר, מומחה במחלות זיהומיות בסורוקה: ״החיסון עבר את כל שלבי המחקר המקובלים ביחס לכל חיסון, כלומר את שלושת השלבים הנדרשים בניסויים בבני אדם, ואושר על ידי ה FDA כיעיל ובטוח. אין ספק שהתחסנות הצוותים ובהמשך התחסנות של האוכלוסיה תתחיל את תהליך השינוי בהתנהלות של המגפה״.

צילום באדיבות בית החולים סורוקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה