בנט: "הקמנו מערכת לאומית לניטור הקורונה"



משרד הביטחון, מפא״ת, יחידה 8200 וחברת הייטק אזרחית חברו יחד לפיתוח מערכת בינה מלאכותית לניטור הקורונה, אשר תוכל לדרג את הסבירות של כל אזרח להידבק בנגיף. בנט: "זה במקום חקירה ידנית מסורבלת שאי אפשר לבצע בהיקף רחב"

נפתלי בנט. צילום: אלכס קולומויסקי

שר הביטחון נפתלי בנט מדווח הבוקר (ב') בעמוד הפייסבוק שלו, כי משרד הביטחון בשיתוף מפא"ת, יחידה 8200 וחברת הייטק אזרחית, פיתחו יחד מערכת בינה מלאכותית לניטור הקורונה, אשר תוכל לדרג את הסבירות של כל אזרח להידבק בנגיף.

כך כתב בעמוד הפייסבוק שלו:
"לכל אזרח בכל רגע יהיה ציון מ1-10 לסבירות שהוא מדביק אנשים בקורונה. ציון 3 אומר שכנראה אינך מדבק; ציון 9.5 אומר שכנראה שאתה מדבק, ואז נבקש ממך להיבדק עם משטח גרון PCR. משרד הביטחון, מפא״ת, יחידה 8200 וחברת הייטק אזרחית חברו לפתח את המערכת המדהימה הזו.

״שופכים״ לתוכה את תוצאות בדיקות הקורונה ואיכונים סלולרים והמערכת עושה נפלאות:
- היא מדרגת כל אזרח מה סבירות שהוא מדביק כרגע בקורונה.

הכל אוטומטי. נניח ביקרת שלשום בכספומט ששעה קודם לכן היה שם נשא-קורונה, הציון שלך יעלה, נניח ל-9. ועוד.

- מזהה עבורנו בזמן אמת מבנים, שכונות ומוקדי הדבקה, ועליהם ״נתנפל״, ונבצע בהם סגר או המון בדיקות.

זה במקום חקירה ידנית מסורבלת שאי אפשר לבצע בהיקף רחב. (זו מערכת דומה לזו שהקמנו בחברה שלי, סאיוטה, עם ציון לסבירות להונאה ברשת).

אני דוחף להפעלה מיידית, ונשמח לאפשר לכל מדינות העולם להשתמש במערכת. (איזו גאווה זו תהיה שאנחנו נציל מיליוני אנשים עם טכנולוגיה ישראלית).

מה צריך כדי להתקדם?
1. הסכמה של משרד הבריאות לשפוך למערכת את כל תוצאות הבדיקות.
2. אישור יועמ״ש.

הגאונות הישראלית תנצח את הקורונה!
נפתלי בנט".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה