מבצע הסברה בבתי הספר ביישובי המגזר הבדואי בנגב



מכבי שירותי בריאות במבצע הסברה בבתי הספר ביישובי המגזר הבדואי בנגב

צילום באדיבות מכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות קיימה השבוע מפגש מיוחד לאימהות התלמידים בבית הספר היסודי "אבן סינא" ביישוב ערערה שבנגב, לקראת פתיחת שנת הלימודים. המפגש כלל הרצאה בנושא שמירה על הייגינה והנחיות הבריאות להתמודדות מול נגיף הקורונה, שנערכה בהובלת ד"ר ג'לאל אבו עראר, תושב היישוב ערערה יחד עם סגנית מנהלת מרחב הנגב המזרחי במכבי, סמדר ברוך. אימהות התלמידים והצוות החינוכי של בית הספר, התעניינו מאוד בנושא ושאלו שאלות רבות בנושא.

בסיום המפגש, הודו הנוכחים על קיום ההרצאה שתרמה להם רבות לידע בנושא התמגנות בזמן קורונה, ואף הפיגה את חששותיהם לקראת החזרה ללימודים בבתי הספר, לדבריהם.

מנהלת מרחב נגב מזרחי במכבי שירותי בריאות, מיכל האוזמן הוסיפה: "אנו נערכים לקראת פתיחת שנת הלימודים ביתר שאת ביישובי המגזר הבדואי בנגב. הסברה היא שם המשחק. אנו משקיעים רבות בהנגשת המידע לתושבים ובחיזוק הקשרים עם הקהילה, על מנת שנוכל להתחיל את שנת הלימודים בבריאות ובבטחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה