בכירים בעירייה נשלחו לבידוד



לאחר שאמש נודע כי חולה מספר 59 הינו תושב הדרום ששב מחופשה בספרד, כעת מסתבר כי היה בקרבת בכירים בעירייה במהלך ישיבה עם עובדי אגף ההנדסה

צילום: shutterstock אילוסטרציה

אמש דווח כי חולה מספר 59 הוא גבר בן 60 מאזור הדרום, הוא חזר לארץ מספרד, לאחר שהיה בשני משחקי כדורגל קלאסיקו במדריד. מהחקירה האפידימיולוגית עלה כי היה בטיסת הלוך: 28.2 בשעה 6:00 בבוקר חב' איבריה מס' טיסה IB3317. טיסת חזור: 2.3 חב' ארקיע, מס' טיסה 4XAGK , נחתה בשעה 23:30.

כמו כן, הוא שב לביתו ב-3.3 בשעת חצות ברכבת ישירה מנתב"ג לב"ש - ישב עם משפחתו בקרון ריק. נחשפים במקום העבודה קיבלו הודעה אישית. החל מ-5.3.20 - שוהה בבידוד ביתי.

אותם אנשים שנחשפו אליו מסתבר הם גם עובדי העירייה שהגיעו לישיבה בה לקח חלק, אך נבהיר כי הנדבק אינו עובד העירייה וכל מי שבא עימו במגע הן בעבודתו והן בעירייה קיבל הנחיות באופן אישי. 

מעיריית באר שבע נמסר: "אכן, מספר עובדים מאגף ההנדסה בעירייה נדרשו לשהות בבידוד עד לשבוע הבא, מאחר ששהו בישיבה בא השתתף אחד הנדבקים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה