בית ספר יסודי נוסף נסגר לאחר שאותר בו חולה קורונה



לאחר שהתגלה כי תלמיד נמצא חיובי לנגיף קורונה, בית הספר היסודי נווה מנחם ידרש לבידוד עד יום ראשון (כולל) עד לסיום החקירה האפידמיולוגית

צילום באר שבע נט

אמש דיווחנו לכם ב'באר שבע' כי בית הספר היסודי 'בן גוריון' נדרש להיכנס לבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית לאחר שהתגלה כי אחת התלמידות נמצאה חיובית בבדיקת קורונה. 

לאחר שעות בודדות הסתבר כי גם בית הספר היסודי בישוב עומר 'עומרים' וכן תיכון עומר וגן ילדים בישוב נדרשים לבידוד לאחר שהתגלו בהם חולי קורונה. 

כעת, נודע כי בית ספר יסודי נוסף מבאר שבע - נווה מנחם בשכונת נחל עשן, יכנס לבידוד עד לסיום חקירה אפידמיולוגית, זאת לאחר שהתגלה כי אחד התלמידים חיובי בבדיקת קורונה. 

בהודעה שנמסרה להורים נכתב: "בוקר טוב, לפני שעה קלה נתבשרנו על מקרה קורונה מאומת מקהילת בית ספרנו.

על פי הנחיית שר החינוך ובעצה אחת עם משרד החינוך, משרד הבריאות ועיריית באר שבע הוחלט על סגירת בית הספר מעכשיו ועד יום א' (כולל), עד לסיום החקירה האפידמיולוגית וקבלת הנחיות נוספות ממשרד הבריאות.

תלמידים הנדרשים לבידוד ולביצוע בדיקות יקבלו הודעה נפרדת ממחנכת הכיתה. הם יידרשו לדווח על כניסה לבידוד ביתי באתר משרד הבריאות: https://govforms.gov.il/mw/forms/QuarantineForExposees%40health.gov.il

על התלמידים והצוותים חובת שהייה בבתיהם לשם מניעת מעגלי הדבקה, עד לקבלת הנחיה אחרת.

אנו נשוב לעדכנכם בהקדם. אנא אשרו מול מחנכ/ת הכיתה את קבלת ההודעה. חשוב שנשמע להנחיות ונשמור על הבריאות של כולנו. איחולי בריאות ושבת שלום". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה