בית הספר נווה במדבר בתפילה לימים טובים



המורה מאיה אברהם מבית הספר נווה במדבר ביקשה מכל התלמידים תמונה והפתיעה את כולם עם סרטון מלא תקווה לימים טובים יותר והם בתגובה שלחו לה תודה וחיבוק מרחוק

יוזמה מקסימה בצל הקורונה, המורה מאיה אברהם מבית הספר נווה במדבר באר שבע ביקשה מכל ילד לשלוח לה תמונה שהוא הכי אוהב ולאחר שאספה את כלל התמונות יצרה סרטון תפילה עבור ילדה הכיתה שלה ו' 1 וכן עבור כל ילדי ישראל. 

"אנחנו רוצים למסור לכול ילדיי ישראל סירטון תפילה, שהמורה שלנו הכינה, המורה המהממת שאין כמוה. מאיה שלנו בהחלט מודל, ידענו את זה תמיד אבל בימים אלו הפגינה את זה עוד יותר. שום מרחק לא יכול לעצור אותה מלתת לילדיה את כול הטוב" אמרו ההורים.

והוסיפו: "היא דואגת כול בוקר להעיר את הילדים ולתת להם משימות פועל שלא יחזרו לישון עד לתחילת שיעורים שהיא ושאר המורים מעבירים בכבוד והשתתפות מלאה. היא דואגת ללמד ולקדם אותם כול יום, דואגת להשכלה ומצב רוח של כול ילד בכול יום מחדש, משקיע ועובדת בלי הפסקה בשיתוף פעולה של שאר צוות בית הספר. הינו רוצים למסור לה ולכול צוות בית נשיקות, חיבוקים ושכולנו מאוד מתגעגעים. בשורות טובות ושה׳ ישמור על כולנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה