בדיקת הקורונה של התלמידה חזרה חיובית מקיף ג' נסגר



בדיקת הקורונה של התלמידה ממקיף ג' שבה חיובית ועל כן משמעות הדבר בית הספר ובו כ-1000 תלמידים יסגר

לאחר שתלמידה אחת ממקיף ו' נמצאה חיובית בבדיקת קורונה אמש וכן לפני יומיים מורה מבית הספר נווה במדבר נמצאה חיובית. כעת, נודע כי התלמידה ממקיף ג' נמצאה חיובית בבדיקת קורונה ועל כן מקיף ג' יסגר.

נזכיר כי סגירת בית הספר מתבצעת על רקע ההוראות החדשות של שר החינוך וכעת ישלחו התלמידים לביצוע בדיקות על מנת לוודא כי אין הדבקה נרחבת ובמידת הצורך להעניק טיפול מתאים. 

צילום: shutterstock אילוסטרציה

כמו כן, נזכיר כי אמש התראיינה לחדשות 12 האמא שחלתה וסיפרה על השיימינג שהיא וביתה עוברות ברשתות החברתיות: "התחילו ללכלך עליי כביכול ברשתות החברתיות, וזה נכתב. וזה לא נעים לראות לילדים שלי, לחברים שלי, לקרובים שלי, לקרוא דברים שכותבים עליי. הקרובים שלי הרי יודעים שמדובר עליי. ובסופו של דברים גם סביר להניח שידעו מי הילדה החולה ומי האימא החולה. כאילןו מוצאים אותנו... וזה מאוד מאוד פוגע. גם בעבור הילדה, בוודאי". ועוד הוסיפה להבהיר את החשש של ביתה שנאלצת להתמודד עם החשש שחלתה ועם החשש מפני החשיפה: " 'אימא, אני לא רוצה שידעו, איך אני אחזור לבית ספר? ומה יגידו לי? אני לא רוצה שידעו שאני הייתי חולת קורונה, כי כולם לא יסתובבו איתי".

עוד נציין כי, בעקבות האירועים הללו החליטו כבר אתמול בוועד ההורים של מקיף ז' בבאר שבע שלא לשלוח את התלמידים לבית הספר ועל כן גם שם הלימודים לא יתקיימו, זאת כאשר עד כה לא אותר חולה קורונה מאומת בבית הספר או עלה חשד לכך. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה