"היום עשינו צעד נוסף ומשמעותי במלחמה נגד נגיף הקורונה"



סגירת מעגל במאוחדת סניף באר שבע: שלושה שבועות לאחר שקיבלו את המנה הראשונה של החיסון נגד נגיף הקורונה, מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב - אל"מ (מיל') בצה"ל, ששירת במשך 30 שנה בחיל הרפואה - ומנהלת הסיעוד המחוזית, רויטל תורג'מן (תושבת באר שבע), חיסנו זה את זו

חלקו השני של מבצע החיסונים הלאומי נגד נגיף הקורונה נפתח ואחד הרגעים המרגשים שנרשמו בו הפך לסגירת מעגל כאשר מנהל מחוז דרום במאוחדת דני מושיוב ומנהלת הסיעוד המחוזית, רויטל תורג'מן - תושבת באר שבע, חיסנו זה את זו.

תחילה חוסן מושיוב - אל"מ (מיל') בצה"ל, ששירת במשך 30 שנה בחיל הרפואה - על ידי תורג'מן ולאחר שהמתין חמש עשרה דקות כמתבקש, אייש במקומה את העמדה, וסגר עמה מעגל כאשר חיסן גם אותה. "זהו כבוד גדול עבורי, אני מרגישה מצוין", אמרה לאחר החיסון. 

צילום באדיבות מאוחדת

"היום עשינו צעד נוסף ומשמעותי במלחמה נגד נגיף הקורונה", אמר דני מושיוב. "אני מאמין בכך, שככל שנחסן יותר מבוטחים - ננצח בסופו של דבר את הנגיף. פתחנו מתחמי חיסונים גדולים בכל רחבי המחוז והתחלנו לחסן מטופלים שקיבלו לפני שלושה שבועות את המנה הראשונה. בנוסף, מאוחדת הרחיבה את מבצע החיסונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות והמשמעות היא שנחסן גם בני 50+ וכן את צוותי החינוך וההוראה של משרד החינוך. אני קורא למבוטחי מאוחדת לפנות אלינו ולזמן תור כבר עכשיו".

מבוטחי מאוחדת, על פי אוכלוסיות המאושרות על ידי משרד הבריאות לחיסונים, מוזמנים לזמן תור לחיסון הראשון כבר עכשיו בדרך קלה וידידותית באתר, באפליקציה או בשיחה עם נציגי המוקד בטלפון 3785* או 3833*.

צילום באדיבות מאוחדת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה