באופקים מסייעים למרותקי בית להתחסן



עיריית אופקים, בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף, ארגון "איחוד הצלה" וקופות החולים כללית ומכבי החלה השבוע להציע למרותקי בית הסעה למתחמי החיסונים ובחזרה לביתם - זאת לצורך קבלת חיסון נגד נגיף הקורונה

צילום: דוברות איחוד הצלה

עשרות מרותקי בית, תושבי אופקים, כבר נענו לקריאה ומתנדבי "איחוד הצלה" הגיעו לבתיהם והסיעו אותם עד למתחמי החיסון ובחזרה הביתה.
 
"מגיע כל הכבוד לכל מי שלוקח חלק במבצע החשוב הזה - לפיקוד העורף, למחלקה לשירותים חברתיים בעיריית אופקים, לקופות החולים כללית ומכבי ולארגון "איחוד הצלה", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "בזכותם, גם האוכלוסייה הזו לא תישאר חשופה ותהיה מוגנת מפני הנגיף".
 
"אני קורא לכל תושבי העיר שעדיין לא התחסנו לקבוע תור בהקדם תור וללכת להתחסן", הוסיף דנינו. "יש מספיק חיסונים בקופות החולים והן ערוכות ומוכנות לחסן את כולם. זהו כרגע האמצעי היחיד שנותן לנו תקווה לחזור לחיים נורמליים, אז בואו נעשה את זה".
 
קופות החולים יוצרות קשר עם משפחות המרותקים ומציעות את השירות עבורם. תושבים אשר מעוניינים כי בן משפחה שמרותק לביתו יוסע למתחם החיסונים - יכולים ליצור קשר עם מוקד הקורונה של העיריה בטלפון 08-9928503 בין 08:30 ל-18:00, שם ידאגו כי המתנדבים יגיעו אליהם. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה