אשכול רהט ולכיש מתחסנים



ראש עיריית רהט וראשי המועצות אשכול ולכיש הצטרפו לדוגמה האישית, הגיעו להתחסן וקראו לתושבים שלהם לגשם למוקדי החיסון ולהתחסן בהקדם

במרפאות כללית מדווחים כי ישנה עלייה במספר המתחסנים במוקד חיסוני הקורונה של כללית ברהט: אמש הגיע למקום ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן יחד עם רעייתו מונא והתחסן נגד מחלת הקורונה, כדי לעודד את אוכלוסיית רהט והאוכלוסיה הבדואית בנגב בכלל להגיע ולהתחסן.

הגב׳ חדווה אמונה מנהלת כללית בדרום אמרה כי ״התחלנו עם אחוזים בודדים ואני שמחה לראות שההיענות בקרב תושבי רהט מטופלי כללית הולכת וגדלה וכבר ניתן לראות עלייה בזימונים לשבוע הבא. ראש העיר ורעייתו נותנים דוגמא אישית ואני משוכנעת שעם הגברת האמון והמודעות נתקדם לסיומה של המגיפה. הצוותים של כללית בדרום עובדים לילות כימים, כדי לתת מענה לכל הפניות ולחסן בבריאות ובמקצועיות במוקדים השונים, יחד ננצח את הקורונה״. 

צילום באדיבות כללית

בנוסף, אמש הגיעו להתחסן גם במועצות האזוריות אשכול ולכיש. קברניטי החוסן הלאומי, גדי ירקוני ראש המועצה האזורית אשכול ודני מורביה ראש המועצה האזורית לכיש התחסנו גם הם נגד קורונה במוקדי כללית בדרום, באשקלון ובקריית גת.   

מכללית מציינים כי בשבוע הבא צפויה כללית להרחיב את השירות החשוב ליישובים נוספים. 

צילום באדיבות כללית

צילום באדיבות כללית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה