אלו המקומות עם הסיכוי הגבוה ביותר להידבק בקורונה



משרד הבריאות עושה סדר וחושף אלו המקומות בהם הסיכוי הגבוה ביותר להידבק בקורונה >>>

במשרד הבריאות חושפים היום (ב') את רשימת המקומות בהם הסיכוי הגבוה ביותר להידבק בקורונה. במקום הראשון נמצא - בילוי במועדון, עוד תוכלו למצוא ברשימת המקומות המסוכנים עם פוטנציאל הדבקה גבוה: השתתפות בהצגה או קונצרט, ביקור בבית כנסת/מסגד/כנסיה, בילוי באצטדיון ספורט, בילוי בפאב ובעיקר ישיבה בתוכו, בילוי במסיבה ובעיקר כזו במקום סגור.

מקומות נוספים בהם הסיכוי להידבק גבוה אולם במידה פחותה מזו של המקומות שצוינו לעיל: השתתפות בחתונה, חיבוק או לחיצת יד, חוסר הקפדה על עטית מסכה, אכילה במזנון ושימוש במתקן שעשועים.

כמו כן, רשימת המקומות בהם רמת הסיכוי להידבק נחשבת בינונית, כוללת את המקומות הבאים: טיסה, אכילה במסעדה, שימוש באוטובוס או רכבת, התעמלות בחדר כושר, משחק כדורסל, ביקור אדם מבוגר בביתו, ביקור בקולנוע או מופע, ביקור בבית ספר או קייטנה, עבודה במשרד משותף, ביקור במספרה, משחק במגרש משחקים, רחצה בבריכה ציבורית, בילוי בקניון, שימוש בשירותים ציבוריים, פיקניק ובילוי בבית מלון. 

פעילויות שונות לפי דרגת סיכון להדבקה

ברשימת המקומות בהם רמת הסיכוי להידבק בקורונה היא הנמוכה ביותר נמצאים: ביקור אצל רופא, אירוח בבית משפחה אחרת, אכילה מחוץ לבית, קנייה בסופר, בילוי בחוף הים, הליכה ברחוב, משחק משותף של ילדים בוגרים, תדלוק בתחנת דלק וביקור במוזיאון.

הפעילויות שנמצאו ברמת הנמוכה ביותר כמדבקות הן: משלוחי אוכל ופעילות פיזית בחוץ. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה